Ace of Diamonds (Blood Run)
Szczegóły
- Autor
- AngramaniA
- Rozmiar
- Mała (37x37)
- Poziom trudności
- Zaawansowany
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2540 razy
- Pobrano
- 2573 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
To prosta mapa, w której każdy z graczy, reprezentujących po jednym stronnictwie, ma do dyspozycji dość dobrze rozbudowane miasto, a na swojej wyspie podstawowe kopalnie. Tunelem może przenieść się na dół, by uzyskać bardziej zaawansowane zasoby. Czwartego dnia przeszkody między graczami znikają i zaczyna się walka, a każdy z graczy jest połączony z sąsiadami mostem...
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Jest to mapa, która łączy typ areny z scenariuszem, nie ma w niej nic do podziwiania, ale wiele walk. Każdy z graczy na starcie dysponuje tygodniowym przyrostem jednostek 4 poziomu swego miasta, zaczyna jednak bez bohatera. Sama mapa pod względem wizualnym jest uboga, ziemia wokół miast nieco różni się od ich stronnictwa, ale ilość ozdób jest skromna, a w podziemiach żadna.
~
Na początku rozgrywki wykupujemy herosa i wyruszamy na obchód naszego terenu. Udajemy się do podziemi, gdzie możemy spróbować zwalczyć strażników kopalni złota. Gdy dochodzi do walk najlepszą opcją wydaje się wyruszyć na spotkanie z wrogami. Granie w "Ace of diamonds" sprowadza się do szeregu bitew. Zaś ich specyfika na tym, by możliwie szybko wyeliminować wrogie istoty 4 poziomu i jednocześnie zachować te nasze. Wraz z kolejnymi potyczkami rośnie waga rekrutowanych w mieście jednostek. Możemy szybko rozwijać bohaterów (Nauczyciele snów pokazują swą użyteczność w pełni), a więc ich rola w bitwie także stopniowo wzrasta. Spora część starć to oblężenia, najtrudniejsze są właśnie pierwsze bitwy. SI szybko 'zużywa' początkowe jednostki i pokonanie go jest łatwiejsze. Ze względu na specyfikę mapy niektóre klasy bohaterów radzą sobie gorzej od innych, zakup lorda, czy złodzieja jest raczej zbędny. Sporo zależy też od czarów w gildii.
~
Podsumowując, jest to mapa niemal czysto bitewna, bez jakiejś rozwiniętej strategii. Sukcesywnie zajmujemy kolejne podobne do siebie połacie ziemi tocząc dość wyrównane potyczki. Na mapie nie ma jakichkolwiek artefaktów, choć możemy kupić przedmioty i mikstury w miastach. Finalną oceną będzie mocne 4.