Pustynna arena SFINKS 2.1
Szczegóły
- Autor
- adrian4812
- Rozmiar
- S (36x36)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 2
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 1157 razy
- Pobrano
- 913 razy
- Średnia ocena
- 0
Rozgrywka na mapie "Pustynna arena SFINKS" skupia się na bitewnym aspekcie Heroes 3 w trybie PvP. Gracze zbierają armię i artefakty, sprawdzają wylosowane czary oraz rozwijają bohaterów, po czym podchodzą do walki.
Dostępna przestrzeń na mapie składa się z trzech sekcji: obszaru należącego do gracza z kolorem czerwonym (po lewej stronie), obszaru należącego do gracza z kolorem niebieskim (po prawej stronie) oraz wydzielonego miejsca z polami bitewnymi w centralnej części.
Wygląd pól bitewnych:
https://files.fm/u/8e2z9e4wt
Po stronie każdego z graczy znajduje się:
a) jeden bohater posiadający księgę zaklęć, nie mający żadnego doświadczenia i armii,
b) jedno miasto z radą osady i gildią magów najwyższego możliwego poziomu,
c) 10 puszek odpowiadających poszczególnym frakcjom i zawierających wszystkie poziomy ulepszonych jednostek (puszki te chronione są przez strażników misji),
d) 10 losowych artefaktów (dwa skarby, cztery pomniejsze artefakty i cztery potężne artefakty),
e) puszka z doświadczeniem 35k, pozwalająca bohaterowi osiągnąć 15 poziom,
f) obserwatorium odsłaniające teren w promieniu 20 pól od drzewa,
g) arena i koloseum magów umożliwiające zwiększenie statystyk bohatera,
h) piramida z losowym zaklęciem 5 poziomu dla Zamku, Twierdzy, Cytadeli i Przystani (chroniona przez strażników misji),
i) dwie kapliczki magicznych sekretów z losowymi zaklęciami 4 poziomu dla Twierdzy i Cytadeli (chronione przez strażników misji),
j) magiczna studnia.
Bohaterów dostępnych jest 100 (po 10 na każdą frakcję). Z każdej dziesiątki pięciu jest bohaterami mocy, a pięciu bohaterami magii.
Umiejętności podstawowe bohaterów mocy wynoszą: atak 2, obrona 2, moc 2, wiedza 4, z kolei umiejętności podstawowe bohaterów magii wynoszą: atak 1, obrona 1, moc 3 i wiedza 5. Bohaterowie zaczynają z jedną umiejętnością na poziomie mistrzowskim (w przypadku bohaterów mocy specjalizujących się w umiejętnościach drugorzędnych i stworzeniach oraz bohaterów magii specjalizujących się w zaklęciach i stworzeniach) lub jedną umiejętnością na poziomie podstawowym i jedną na mistrzowskim (w przypadku bohaterów magii specjalizujących się w umiejętnościach drugorzędnych). Maksymalnie można zdobyć 6 umiejętności na poziomie mistrzowskim. W edytorze map odblokowanych jest 14 umiejętności.
Rozpoczynając grę każdemu z graczy zabierane są wszystkie surowce i złoto, a następnie przydzielane po 6 sztuk siarki, rtęci, kryształów i klejnotów oraz 1000 sztuk złota, co pozwala na wymianę jednego zaklęcia poziomu 1-3 w gildii magów zlokalizowanej w mieście. W praktyce wymieniane zaklęcie nie znika, pozostając do końca w księdze. Warto więc za każdym razem decydować się na wymianę czaru.
Na starcie w księdze zaklęć każdego bohatera znajduje się magiczna strzała. Poza tym niektórzy bohaterowie posiadają dodatkowe zaklęcie, w którym się specjalizują. Minimalna liczba czarów jakie może zdobyć gracz wynosi 9, a maksymalna 18 (na 57 możliwych).
W temacie artefaktów, na mapie losuje się ich 11, licząc premię początkową. Każdy bohater ma domyślnie w ekwipunku hełm alabastrowego jednorożca (wiedza +1), tarczę krasnoludzkich władców (obrona +2), topór centaura (atak +2) oraz zbroję ze skamieniałego drzewa (moc +1). Ponadto bohaterowie magii są zaopatrzeni w kule: firmamentów, płonącego ognia, sztormów i żywiołu ziemi, które zwiększają obrażenia zadawane przez czary ofensywne o 50%. Biorąc pod uwagę te aspekty, bohaterowie mocy mogą mieć maksymalnie 15 artefaktów, natomiast bohaterowie magii 19 (na 51 możliwych).
Pozostałe załączniki:
https://files.fm/u/p3ydg5ucy
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa została zaktualizowana 6 lutego 2022 r. Zmiany obejmują:
- premią początkową jest złoto (wcześniej był nią artefakt),
- wprowadzono do gry 4 bohaterów (dwóch z klasy wojowniczej i dwóch z klasy magicznej), z których każdy ma szansę rozwoju (wcześniej był tylko jeden losowy bohater),
- każdy z bohaterów otrzymał puszkę z doświadczeniem i podstawowymi czarami,
- magowie otrzymali puszkę z dodatkowymi zaklęciami,
- pojawiły się zestawy artefaktów do wyboru, łącznie jest ich 9, po trzy zestawy skarbów, pomniejszych i potężnych artefaktów (wcześniej był tylko jeden zestaw),
- dodano podziemia, które są połączone z powierzchnią dwoma przejściami w postaci monolitów,
- na mapie pojawiły się zwoje z zaklęciami Zniszczenie nieumarłych i Ochrona przed ziemią,
- w gildii magów można wymienić jedno zaklęcie poziomu 1-2 (wcześniej jedno zaklęcie poziomu 1-3),
- została usprawniona rozgrywka z włączonymi turami symultanicznymi, od teraz gracz z kolorem niebieskim nie przechodzi przez strażnika misji, tylko puszcza turę, znajdując się bohaterem na studni,
- wyłączono niektóre zaklęcia np. magiczne zwierciadło, berserk, modlitwa, pogromca,
- poszerzono nieznacznie listę dostępnych artefaktów,
- zmieniono listę bohaterów (nie ma już tych specjalizujących się w umiejętnościach drugorzędnych),
- każdy bohater zaczyna z kulą sztormów i kulą płonącego ognia w ekwipunku,
- bohaterowie klasy magicznej na start posiadają mądrość na najwyższym możliwym poziomie.