Valley of War
Szczegóły
- Autor
- SanSum
- Rozmiar
- S (36x36)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 2
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 2349 razy
- Pobrano
- 1203 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
War between two kingdoms led to to ancient ruins deep desert valley. But terrain considered to be the No man's land suddenly got invaded by an unknown force. Now you have one more opponent to defeat.
Mapa 1vs1 z przeszkodą w postaci bota (fioletowy), zrobiona pod HD Edition, dlatego wersja Erathia i mapa po angielsku.
Jest to moja pierwsza opublikowana mapa i nie znam się na tym aż tak dobrze więc chciałbym usłyszeć jakiąś opinię od bardziej doświadczonych mapmakerów, co zmienić i nad czym dalej pracować.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Zgrabnie wykonana niewielka mapa na jedno popołudnie. Każdy z graczy rozpoczyna z miastem bez wybudowanych siedlisk stworów, co początkowo blokuje ekspansję. W swojej strefie gracze mają zestaw kopalni - bez klejnotów wszakże. Nieco obiektów wzmacniających, a także przedmiotów. Obydwie strefy graczy ludzkich graniczą z pustynną strefą centralną, strzeżoną przez trupę szkieletów. W strefie można znaleźć klejnoty, a także kolejne możliwości wzmocnienia bohatera. Znajdują się także portale do gracza SI. Jego pozycja tylko trochę różni się od ludzkich, a więc nie jest on istotnie wzmocniony. Pokonanie obydwu wrogów nie jest specjalnie trudne. Autorowi chwali się dodanie niewielkiej wstawki fabularnej - na mapie nie ma chat misji, czy obelisków, więc jest to niejakie urozmaicenie. Mapa wykonana jest dobrze, obiekty umieszczone są prawidłowo i dobrze osadzone. Szkoda, że nie wzmocniono gracza SI.
~
Mapa dostaje ocenę bardzo dobrą - umożliwia szybką rozgrywkę i sprawia, że jest ona przyjemna. Jeśli miaubym odpowiedzieć na pytanie autora - to przede wszystkim należy zmienić koncepcję, bowiem liczba osób grających w HD Edition jest stosunkowo wąska, zwłaszcza, że jest to "goła" wersja H3. Mapy z dodatkiem HotA są o wiele popularniejsze i zapewniają o wiele większe możliwości.
Tabris ma rację. Mapy lepiej tworzyć pod SoD lub HotA, bo te dodatki są powszechniejsze i więcej oferują.
Ja od siebie dorzucę bardzo ubogie strefy startowe, brak banków, dwelli, mała ilość artefaktów i neutrali. Mapa wizualnie wykończona przyzwoicie, rozgrywka w sam raz na jedno popołudnie. Tylko ta ubogość lokalizacji...
Więcej jak 3 dać nie mogę, bo było by to nieuczciwe względem innych twórców map. Niemniej zachęcam do kolejnego tworzenia, na pewno będzie lepiej, bo potencjał jest! :)