Warning (2): filesize(): stat failed for Dark Son.h4c [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota
Oto mapa wylosowana dla Ciebie przez szalonego, martwego krasnoluda.

Dark Son

Szczegóły

Autor
Laelth
Rozmiar
Średnia (75x75)
Poziom trudności
Średnio zaawansowany
Język
Angielski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Pokonanie wszystkich wrogów i pokonanie określonego bohatera.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich armii i miast.
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
10787 razy
Pobrano
6556 razy
Średnia ocena
6.0000000000000000

Starannie wykonany i pomysłowy scenariusz. W podupadającym królestwie doszło do najgorszego - następca tronu zdradził! Naszym celem jest pokonanie zdrajcy, a także innych graczy. Po drodze będziemy mogli wykonać kilka misji, znaleźć potężnych artefaktów, a przede wszystkim zdecydować, czy chcemy najpierw zmiażdżyć zdrajcę, czy konkurentów do zabicia go. Charakterystyczne dla scenariusza jest to, że co pewien czas wrogie jednostki atakują z podziemi.

Komentarze

2014-11-08 12:41:29
Ocena: 6
Recenzja

Jeszcze w starej krypcie napisałem recenzję tej mapy, jednak nie trafiła ona na stronę tak jak i wiele innych recenzji. Postanowiłem sobie przypomnieć tę mapę i prawdę mówiąc - nie żałuję. Krajobraz jest wykonany przepięknie. Takiej trawy jak tutaj nie zobaczymy chyba w żadnym scenariuszu czy kampanii z gry (a jak wiemy wygląd map z podstawki jest na bardzo wysokim poziomie i trudno go przebić). Rozgrywka jest bardzo przyjemna, bowiem pozostawia nam swobodę w wyborze miasta, rozbudowie itd. Kopalnie nie są chronione i w naszym interesie jest by jak najszybciej je zająć. Co nie oznacza, że później nie będziemy borykali się z problemami finansowymi. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz rozbudowywać obydwa miasta, a to wymaga sprzedawania zasobów i obowiązkową rekrutację chłopów. Jeśli zaniedbamy wieś, nasze kufry będą świecić pustkami. W ogóle mapa pozwala nam doświadczyć jak to jest być zarządcą jednej, lub kilku prowincji. I jakie kłopoty się z tym wiążą. No i na koniec mój ulubiony element - możliwość dokonania wyboru, jak zakończyć mapę. Możemy pokonać zbuntowanego syna i zgłosić to królowi. Możemy pokonać syna, pozostałych lordów i zostać wielkim księciem z nadania króla. Albo... pokonać wszystkich, zdradzić i samemu zostać królem. Niby jest to technicznie mało istotne, ale to wspaniały smaczek. To trochę tak jakbyś grał w jakieś rpg i miał okazję do samookreślenia się. Cóż, ja wybrałem pokonanie wszystkich i wierność królowi. Choć trzeba przyznać, że lojalni nekromanci to trochę paradoks. Oceną będzie oczywiście 6.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.