Floating City
Szczegóły
- Autor
- Huntka
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Angielski
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- zgromadzenie surowca
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 5
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 2602 razy
- Pobrano
- 2330 razy
- Średnia ocena
- 1.00000000000000000000
Po śmierci króla Algora jego synowie łamią przymierze zawarte ongiś pomiędzy ich ojcem, a Boginią Natury. Aby odnowić sojusz jeden z książąt musi wybudować dla Bogini Statuę. Ten któremu się to uda zostanie kolejnym władcą krainy.Mapa jest przeznaczona dla pięciu graczy i nastawiona na negatywną interakcję pomiędzy sąsiadami. Warunki początkowe są identyczne dla każdego uczestnika konfliktu. Całość uzupełnia pływające miasto sterowane przez komputer, którego podbić się nie da i z którego wychodzą mroczne armie nękające mieszkańców kontynentu.
Największą przeszkodą na początku nie są przeciwnicy, gdyż między sąsiadami jest spory dystans, ale wieczne podatki, zmuszające do obrania nietypowego stylu gry. Kluczowym może okazać się zajęcie faktorii handlowej i deponowanie złota w postaci innych surowców i na odwrót, gdyż regularnie zostają nam zabierane fundusze, które jednak nie spadną poniżej zera. A złota potrzeba sporo, ponieważ aby ukończyć przygodę trzeba zebrać aż milion sztuk, co wiąże się z najzwyklejszym w świecie podbojem wysp sąsiadów, zagarnianiem coraz większej ilości kopalń oraz rozsądną polityką finansową.
Powodzenia.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Masakrycznie niezbalansowana, okropnie wredna, frustrująca, przesadzona mapa przygotowana dla masochistów. Nie dość że tak ze 2-3 razy w tygodniu zabierane nam jest całe złoto, to przynajmniej raz w miesiącu wybrane zasoby. Niestety zasoby nie są zabierane w odstępie regularnym - 1 miesiąc tylko co 3 tygodnie. Baaaardzo to utrudnia rozbudowę zamków. Budowa siedliska 6 poziomu zajmuje w najlepszym wypadku 3 tygodnie a czasem i miesiąc. Za to fioletowy komputer ma 6 takich samych zamków i chętnie wysyła jakąś armię. Jakbyśmy mieli mało kłopotów.
Duże odległości, zasoby są losowe najczęściej, i zanim natrafimy na te 20 drewna i kamienia żeby rozbudować zamek możemy stracić całą resztę w wyniku zdarzenia i zbieraj od nowa. Zajęcie faktorii handlowej? Daje kurs wymiany jak targowiska w 3 zamkach. Jeśli nie wydamy surowców nawet zamiana na inne będzie ogromnie stratna, prawie równoznaczna z utratą surowców ze zdarzenia. Kopalnie są silnie bronione zazwyczaj potwory 6 poziomu. i szybko ich nie zajmiemy. Zamków innych graczy także nie zajmiemy szybko bo jak stracimy duze siły na jednej bitwie i wiele nie zwojujemy nie mówiac o tym żę jak dojdziemy do celu to miną ze 2 tygodnie.
W efekcie? 3 miesiac, z trudem rozbudowany jeden zamek, 2 kolejne w rozbudowie a fioletowy wbija mi do zamku z armią 600 entaurów 180 gargulców 80 minotaurów i 200 gryfów. Fioletowyy jest zbyt silny jak na utrudnienia jakie mamy w tym scenariuszu.
2 podejścia obydwa zakończone niepowodzeniem. Daję 1 mapa jest grywalna tylko do pewnego momentu i zbyt utrudniona.