Przełęcze Beligrandu
Szczegóły
- Autor
- Mathew
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 7
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 4126 razy
- Pobrano
- 4330 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
"Zwaśnione ziemie połączyła powstała niedawno mielizna. Twój ród zbyt długo tolerował swobodę sąsiadów na terenach Tobie należnych. Czas nareszcie z tym skończyć - zbierz dostępne Ci siły i podporządkuj sobie rywali. Klucz do zwycięstwa stanowi pas górskich fortec, broniących dostępu do stolic wrogów. Opanowanie ich zabezpieczy Twoje granice i otworzy Ci drogę do ekspansji."
Gracze pogrupowani są w sojusze: Czerwony i Niebieski kontra Brązowy i Zielony kontra Pomarańczowe Inferno i Fioletowy Loch kontra Jasnoniebieski i Różowy.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Bardzo dobra mapa, choć nie do końca zbalansowana dla wszystkich graczy. Wyskakujący niespodziewanie przeciwnicy potrafią zepsuć rozgrywkę, szczególnie fioletowemu na początku. Za to poziom dopracowania i komunikacji portalami jest niesamowity i dzięki niemu zdecydowanie warto.
Mapa standardowa poprawnie wykonana, ale nie powala. Grając solo poziom trudności jest śmiesznie łatwy, dla sprawdzenie gry z kimś zabrakło mi chęci. Monolity przejść przyspieszają wędrówkę, chociaż na początku trudno się zorientować z powodu ich ilość. Chyba zły pomysł ze zdarzeniami na wodzie, które spowalniają eksplorację, przez konieczność częstego zapisywania, aby nie utracić cennych zasobów, zresztą większość zdarzeń można ominąć.