Wilki
Szczegóły
- Autor
- Ulthweatus
- Rozmiar
- Duża (113x113)
- Poziom trudności
- Zaawansowany
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wszystkich wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich armii i miast.
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 3217 razy
- Pobrano
- 2502 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Ogromna puszcza i 4 zamki rozłożone w jej rogach. Gracz zielony steruje Yratsem Sippihem, obrońcą puszczy, pozostali sami wybierają, czy chcą ją chronić, czy też wykarczować. Mapka nadaje się do gier na hot seat, oraz jest dość trudna ze względu na ogromne zalesione tereny, w których łatwo się zgubić.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
„Wilki” to doskonale wyglądająca mapa, ale nieco słabszy scenariusz.
Doskonale wyglądająca, bowiem niezwykle estetyczna. Mimo, że w większości pokryta lasami widać, że autor taką miał koncepcję, a nie po prostu zapchał teren drzewami. Okolice kopalń są pomysłowe, polany ze specjalnymi obiektami też, że nie wspomnę o tamie przez rzekę. Gdyby oceniać ją przez pryzmat wartości wizualnych ocena byłaby najwyższa.
Gorzej jest pod względem rozgrywki. Przede wszystkim zbyt silne są potwory. Stanowczo odradzam grę na poziomie trudnym i wyższych. Już i bez tego jest to starcie głównie właśnie z neutralnym wrogiem, bowiem SI radzi sobie słabo. Wyjątkowo. Z trzech wrogów jeden nie wybudował nawet siedliska 2 poziomu, a dwaj jedynie tego poziomu. Tylko jeden zajął jakieś kopalnie… choć może i zająłby ich więcej gdyby drogi do nich nie blokowały jednostki 4 poziomu. Tu wyskakuje kolejny mankament – błędy w mapie. Zielony ma zablokowaną kopalnię rudy, a czerwony blokowany jest przez wspomniany 4 poziom. Dodatkowo liczne siedliska natury faworyzują stronnictwa z nią związane. Chaty misji nie są dobrze opisane: nie wiadomo co trzeba wykonać.
Scenariusz oprócz wspomnianych licznych chat i siedlisk nie zawiera wiele obiektów przygody. Są kopalnie w pobliżu miast, niewiele jest takich wzmacniających bohaterów, poza nauczycielami snów. Mało jest artefaktów, a silnych prawie nie ma. Nie jest to wada – sprawia to, że tego typu obiekty zyskują na wartości.
Podsumowując, „Wilki” są mapą, w której mierzymy się z potworami, by dotrzeć do słabiutkich oponentów. Aby scenariusz był lepszy należałoby poza odblokowaniem kopani i czerwonego wzmocnić SI co najmniej zasobami. W wypadku starcia żywych oponentów mapa wypadłaby lepiej. Póki co zasługuje na 4, ze względu na spory potencjał.