Nosferatu
Szczegóły
- Autor
- Timothy Duncan
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Angielski
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- jedna strona pokonuje drugą (drużyny)
- Warunki przegranej
- strata bohatera
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 4
- Wyświetlono szczegóły
- 3263 razy
- Pobrano
- 2486 razy
- Średnia ocena
- 5.5000000000000000
Wszystko zaczęło się w roku 532, gdy z nieznanych historykom przyczyn, doszło do straszliwej tragedii. Władcą krainy był wówczas Lord Alric Love i przypuszcza się, że to jego zbytnia pewność siebie podczas Czteroletniej Wojny doprowadziła do katastrofy. To w tym właśnie czasie nekromanta Ghelstion Nosferatu w sekrecie stworzył armię wampirów, którą następnie poprowadził przeciw Lordowi Love. Siły dobra zwyciężały i Nosferatu wraz ze swą armią przez pierwsze trzy lata ponosił dotkliwe straty, jednak w czwartym roku wojny szale zwycięstwa przechyliły się na stronę nekromanty. W ostatnim roku wojny Lord Generał Sorgan Polinios, dowódca sił Love'a zniknął w tajemniczych okolicznościach, a Alric został znaleziony następnego dnia w jego własnym łóżku, pozbawiony głowy, zaś jego wypolerowana czaszka leżała złowróżbnie na rozpostartej na ziemi pelerynie. Po tak straszliwym ciosie siły dobra utraciły wszelki zapał do walki, a Nosferatu, niczym wściekła nawałnica przetoczył się przez całą krainę, wysysając życie tam, dokąd tylko podążył.
W roku 536 ród Love został zniszczony i Nosferatu wspierany przez swą nieumarłą armię zapoczątkował mroczne rządy, które miały potrwać 800 lat. Chłopi byli hodowani niczym bydło, a pozostali przy życiu mieszkańcy kulili się ze strachu przed społecznościami zombich i szkieletowych obywateli. Wszyscy zapomnieli o czasach, gdy ziemią rządzili żywi, jednak niespodziewanie nastąpił zwrot, i teraz, w roku 1374, w powietrzu czuć niepokojący powiew zmiany. Love'owie powrócili, zdążając na czele potężnej armii i plaga dobra zagraża całemu światu. Pamiętaj, że tak naprawdę to zło jest dobre, a dobro nigdy nie może zostać zniszczone...
Tu zaczyna się twoja historia. Przępędzony wraz z innymi wampirami ze swoich siedzib ruszasz na ratunek swemu panu, Nosferatu, który stanąwszy na czele armii nieumarłych, będzie mógł raz na zawsze odsunąć groźbę zaprowadzenia na świecie pokoju i miłości.
Mapa oferuje nietypowy styl rozgrywki, w którym musimy rozsądnie gospodarować wojskiem i skupić się mocno na taktyce. Wręcz obrzydliwie dobrych wrogów jest w koło mnóstwo i dysponują siłą, której nie wolno lekceważyć. Jest to dzieło niezmiernie szczegółowe, z bogatymi lokacjami, niespodziankami, rozległą fabułą oraz wątkami pobocznymi, warte zagrania zarówno przez graczy niedzielnych jak i fanów wyzwań!
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Scenariusz ten bez wątpienia należy do Najlepszych z Najlepszych, które zostały stworzone do Heroes 2. To nie tylko świetna klasyczna strategia, zwieńczona epicką bitwą. To także ciekawa historia, wzbogacona licznymi eventami na mapie, w której przyjdzie nam dokonać wyboru mającego wpływ na los naszego bohatera (choć dla rozgrywki nie ma ona większego znaczenia). Pod wzgledem wizualnym mapa nie oferuje może fajerwerków, jest jednakże miła oku.
Żeby wygrać, trzeba działać szybko i bezwzględnie. Wróg od samego początku ma nad nami liczebną przewagę, dlatego nadrzędnym celem jest zajęcie jak największej liczby wrogich miast i stopniowe likwidowanie słabszych bohaterów. Dodatkowym atutem mogą się okazać ukryte tu i ówdzie artefakty i zwoje z zaklęciami, nie wolno także zapominać o bacznym przyglądaniu się dostępnym w karczmie herosom ;) i zapisywaniu wszelkich pojawiających się podczas gry wskazówek i fragmentów łamigłówek.
Mapa zwyciężyła w Zimowym Turnieju Mapmakerów, zorganizowanym przez Astral Wizarda w 1998 roku!
Mój wynik (poziom niemożliwy): 268
Czas: 119 dni
Bohater przed finałową walką (36 poziom)[mały spoiler!]:
https://postimg.cc/image/iedlxyqur/
Poziom trudności tej mapy z pewnością nie jest niemożliwy ... scenariusz ani nie jest na czas, ani nie bronimy tu miasta, ani nie musimy szukać artefaktu, który komp ma pod nosem ... co więcej, autor dał nam od razu na początek zwój z czarem "Uśpienie", dzięki któremu możemy bezkarnie kosić hordy rycerzy. Finałowa walka z uwagi na możliwość rekrutacji duchów oraz nieograniczony czas na przygotowanie się do niej nie sprawia żadnych trudności.
Największym plusem tej mapy jest wciągająca historia dziejąca się w tle. Za ten element należą się autorowi pokłony. Naprawdę się postarał. Pozdrawiam.
Mój wynik (poziom niemożliwy): 242
Czas: 6 i pół miesiąca
Bohater przed finałową walką: https://zapodaj.net/f0d10b7bb9ea3.bmp.html