The Devil Is In The Detail
Szczegóły
- Autor
- kogeT
- Rozmiar
- G (252x252)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 2
- Wyświetlono szczegóły
- 11873 razy
- Pobrano
- 8673 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Witam,
Wrzucam mapę jeszcze raz, ponieważ od ostatniej wersji zamieszczonej na stronie było bardzo dużo update'ów. Poprawiono prawdopodobnie wszystkie bugi mapy, dodano tuzin dodatków / questów i tym podobnych.
- 6 zamków
- 2 niesamowicie silne AI
- AI na wszystkich pozycjach jest wzmocniony przyrostami / surowcami
- Największy możliwy rozmiar
- Wiele unikatowych zadań
- Gwarantowane miesące rozgrywki
- Bardzo wysoki poziom trudności!
Opis w języku angielskim:
During last centuries this land has been divided between six nations coexisting in peace. As rumours about underground monsters began to spread, it became obvious that world won't remain like that for long.
Impossible difficulty version.
Pozdrawiam,
kogeT
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Autor zaznacza, że scenariusz jest nastawiony na powolną eksplorację. I jest to prawda, rozegranie mapy trwa bardzo długo, podobnie długo trwało zapewne jej tworzenie.
Na mapie można grać Zamkiem, Bastionem, Wieżą, Twierdzą, Cytadelą, Przystanią. Wrota żywiołów są rozsiane po całej mapie i każdy z graczy ma do nich dostęp, zaś Inferno i Lochy to miasta jasnoniebieskiego wroga, zaś Nekropolia różowego. Sterowani przez SI wrogowie są sprzymierzeni i przypakowani.
Każdy z ludzkich graczy ma w swoim bazowym terenie dodatkowe miasto swego stronnictwa, a także dwa Wrota, z czego drugie na wyspie. Oprócz tego sporo siedlisk, w tym neutralnych jednostek. Kopalni i artefaktów do zdobycia jest za to niewiele, zaś ekonomia ogranicza liczebność naszej armii nader boleśnie. Ważne są podziemia, gdzie oprócz kopalni złota możemy się wybrać w podróż do siedlisk 7 poziomu i jasnoniebieskiego. Generalnie tenże i jego różowy sojusznik są najgorszymi przeciwnikami z jakimi możemy mieć do czynienia. Pojawienie się tego pierwszego jest dość losowe, co uważam za jeden z błędów mapy, zaś aby dostać się do różowego należy go „odpieczętować” ze środka mapy. Jeśli nie, wówczas sam może wyjść zagarnąwszy Ostrze Armageddonu dla siebie… Do innych ludzkich graczy można dostać się garnizonem, który jest jednak silny i początkowo jest to niezbyt opłacalne.
Mapa jest bardzo dobrze wykonana, estetyczna. Koncepcja jest ciekawa, a scenariusz zbalansowany. Zablokowano zbyt potężne przedmioty i czary, pojawiają się chaty misji. Przyjdzie nam stoczyć kilka niezłych bitew, nie tylko z innymi graczami, ale i silnymi neutrałami. I to będzie trwało. Mi finalnie udało się zakończyć mapę ostatniego dnia 11 miesiąca, a poziom nie był wygórowany. Końcową oceną będzie 5.
Mapa została zaktualizowana 13.I.2018. W ramach zmian scenariusz został wzbogacony o nowe obiekty dodane przez HotĘ 1.5, przede wszystkim nowy teren, a także ogólne poprawki.