Crisis II
Szczegóły
- Autor
- Huntka
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- zdobycie artefaktu
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 3
- Wyświetlono szczegóły
- 2465 razy
- Pobrano
- 2114 razy
- Średnia ocena
- 0
Spora mapa na której przyjdzie nam walczyć czarodziejką lub czarodziejem przeciwko sąsiadom i siłom zła. Grę zaczynamy z kilkoma dżinami, co przy rozsądnym gospodarowaniu lampami i taktyce znacznie ułatwia start i pozwala bezstratnie oczyścić okolice zamku z potworów niższego poziomu. Należy również wyprawić na morze i zmierzyć z Czarnym Władcą, który jest mocnym przeciwnikiem. Dostępu do artefaktu, będącego głównym celem misji, poza układanką z obelisków chroni spora armia smoków, stanowiących spore wyzwanie na koniec rozgrywki. Barbarzyńcy z pustyni mogą być zagrożeniem na krótką metę, a nekromantami z południa nie trzeba się przejmować przed otwarciem Wrót Nieumarłych.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.