knights of the Chaos
Szczegóły
- Autor
- Aleksiej Krawczuk
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Inny
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wroga, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 2
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2229 razy
- Pobrano
- 1702 razy
- Średnia ocena
- 3.0000000000000000
W tej mapie zmierzą się Chaos i Życie. Obydwa stronnictwa mają nieźle rozwinięte miasta. Azyl zaczyna na wyspie, na której ma podstawowe budynki, w tym po dwa tartaki i kopalnie rudy, a Życie ukryte jest za garnizonem. Choć droga do wroga znajduje się na północy, to większość neutralnych miast i kopalni bardziej na południe. Fakt, że w połowie drogi między początkowymi miastami graczy znajduje się Nekropolia lekko faworyzuje Zielonego. Mapa wykonana była w języku rosyjskim - nieliczne teksty "krzaczą".
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Bardzo prosta mapa na rozgrywkę, która wypadku konfrontacji z SI może trwać mniej niż dwie godziny. Zaczynamy z dość rozbudowanymi miastami, w których mamy już siedlisko 2 poziomu - Chaos rekrutuje meduzy, Życie pikinierów. Najbliższe strefy obydwu graczy różnią się od siebie. Rycerka ma w pobliżu siedliska kmieci i kopalnię rudy. Walczyć też będzie z tymi jednostkami. Aby zdobyć tartak musi stoczyć dwie walki z istotami 2 poziomu. Złodziejka może bezproblemowo zająć tartak, ale by zdobyć źródło rudy powinna skonfrontować się z istotami 1 poziomu. Ogólnie początkowa strefa Życia jest niewielka, ale potem można wybrać swobodną ścieżkę rozwoju, zaś Chaosu większa, ale dopiero po pokonaniu istot 3 lvl da się eksplorować mapę. Na mapie można zająć dodatkowe kopalnie, a także miasta, dwie nekropole, akademię i twierdze. Jednak wrogowie położeni są na tyle blisko siebie, że nie jest to konieczne i możemy szybko poczłapać do przeciwnika, zwłaszcza że droga łączy nasze pozycje.
Mapa wykonana jest w poprawny, oszczędny sposób. Jest całkowicie płaska. Nie zawiera fabuły, misji i wyroczni. Ogólnie więc tą mapę należy polecić do walki pvp, bowiem ludzie mogą się umówić, że do konfrontacji przystąpią choćby w 3 miesiącu rozgrywki. Inaczej łatwo pokonamy komputerowego przeciwnika. Autor postarał się stworzyć scenariusz gdzie gracze mają różne, choć równe warunki rozwoju. Wydaje mi się, że chaos ma przewagę. Finalną oceną będzie 3, dostateczny.