Green lands (v1.2)
Szczegóły
- Autor
- Weap0n
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Zaawansowany
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2348 razy
- Pobrano
- 1817 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Wspaniały pod względem grafiki wykonany scenariusz może zapewnić wiele rozrywki. Na mapie znajdują się liczne ołtarze, w tym walki, a także inne wzmacniacze bohaterów. Dodatkowo SI jest pod względem surowcowym wzmocnione, co gwarantuje, że nie będzie zbyt słabe.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Pamiętam, że mapę tą chciałem przejść jeszcze w czasie przenoszenie jej ze starej do nowej Krypty - w końcu zamiar ten zrealizowałem. Mapa rzeczywiście jest zielona jak zapamiętałem.
~~
Gracze rozpoczynają standardowo, ich strefy startowe zawierają jedno siedlisko 2 poziomu, zestaw kopalni, w tym strzeżoną przez parę Kościanych smoków. Jednak tartak należy sobie wybudować. Dodatkowo pojawiają się obiekty wzmacniające bohaterów, w tym dwa ołtarze – Walki i powiązany z miastem. Są dwie drogi do innych graczy. Jedną z nich jest przebicie się do strefy centralnej, gdzie znajdują się miasteczka Villabagio i Villaribo zamieszkiwane przez lepreszony i chłopów. Oraz dodatkowy zestaw kopalń i wiele obiektów wzmacniających, w tym drzewa wiedzy. Druga to przejście do strefy między dwójką graczy, gdzie też możemy wzmocnić bohatera, głównie lubianymi przeze mnie ołtarzami Taktyki oraz innymi obiektami – różnymi dla każdej strefy. Ogólnie zresztą ideą GreenLandu było to aby każdy z graczy miał zróżnicowaną acz zbalansowaną pozycję – co się autorowi udało.
~~
Green Lands nie posiada jakiejkolwiek fabuły. Nie ma na niej chat misji, Puszek ani wyroczni. Autor zablokował żeglarstwo i przywołanie statku. Nie zablokował jednak związanych z wodą przedmiotów i tych ułatwiających podróż po trudnych terenach, choć niemal ich nie ma. Na mapie choć sporo jest obiektów to już b. niewiele artefaktów. Ich głównym źródłem będą skarbce. Każdy z graczy ma w swej strefie jakiś przedmiot wzmacniający armię, poza zielonym, który dostał różdżkę z klątwą. SI zostało wzmocnione codziennymi dostawami surowców, dzięki czemu stanowić może jakieś wyzwanie, zwłaszcza że dość szybko udaje mu się wybudować siedliska 4 poziomu. Podsumowując, jest to wysoce estetycznie wykonany scenariusz z dość zbalansowaną rozgrywką, więc oceną zostanie mocne 4.