Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Nadspodziewanie fajna mapa. Możemy grać jednym z sześciu stronnictw oprócz mocy. Posiadamy minimalne ilości jednostek wszystkich poziomów, dwóch bohaterów i kilka obiektów do ich rozwoju. Po zaplanowaniu strategii wyjeżdżamy na arenę i próbujemy sklepać rywali. Podoba mi się, że szczegóły bardzo wiele znaczą - jaki artefakt się trafi, jakie umiejki mamy (a nie zdobędziemy ich zbyt wiele) oraz czy wykonamy prawidłowo tury jednostek w czasie bitwy (każdy cios się liczy). Mapa wygląda ok, jednak minusem są skromne opisy bez interpunkcji. Scenariusz aż się prosi, aby dodać kilka smaczków (celowo ich nie opiszę, bo mam ochotę zrobić sam podobną mapę). Warunek zwycięstwa jest dziwny - trzeba wykopać Graala i nie jest koniecznością pokonanie innych graczy (choć mogą nam w tym przypadkowo przeszkodzić). Ostateczną oceną będzie 5. No i wskazówka na koniec: najłatwiej wygrać chaosem, jak również najtrudniej go pokonać.