Five Lakes
Szczegóły
- Autor
- Claus
- Rozmiar
- Bardzo duża (151x151)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 3357 razy
- Pobrano
- 3218 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Każdy gracz zaczyna na wyspie, gdzie ma najważniejsze złoża, latarnię morską i stocznię. Mapa oferuje sporo miast do zdobycia, ale najwięcej zyska ten z graczy, który opanuje środkową wyspę, z której można się dostać do podziemi, z ich w pełni rozbudowanymi miastami.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Dobra mapa, o dość oszczędnej grafice. Rozpoczynając rozgrywkę w Pięć Jezior warto zacząć od zajęcia wszystkiego na rodzimej wyspie, a później statkiem zebrać skarby z jeziora, a przy okazji odkryć cóż znajduje się przy brzegach. Wzmocniwszy siły warto przede wszystkim zająć kopalnię złota - jak na obiekt tej rangi jest słabo strzeżona. Desantując się poszukujemy miast, są one losowo umieszczone, więc niekoniecznie muszą mieć stronnictwo zgodne z naszym, z drugiej strony są trzy, więc szanse na to, że będą je współdzielić są dość wysokie. Niezależnie od tego jakie reprezentują stronnictwa warto je oczywiście rozbudowywać, zwłaszcza zaopatrzyć w karawanę, co znacznie uprości transport wojsk.
Ze względu na mapę mamy dwóch wrogów jako sąsiadów, a ze względu na jej rozmiar atak może nastąpić w wielu miejscach. Tak, czy inaczej najważniejsze jest zajęcie miast wrogów, a także utrzymanie swoich. SI radzi sobie nieźle, nawet mimo braku wsparcia. Zajęcie środkowej wyspy nie jest wymagane, a umieszczone w podziemiach w pełni rozbudowane miasta są dobrze strzeżone.
Grafika nie jest raczej mocną stroną mapy - obiektów jest niedużo, mapa jest też płaska jak deska. Z drugiej strony zdarzają się ciekawe rozwiązania. Należy się solidne 4.