World of Warcraft 1.7 FFA
Szczegóły
- Autor
- Danzon
- Rozmiar
- G (252x252)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- pokonanie bohatera
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 2
- Wyświetlono szczegóły
- 12738 razy
- Pobrano
- 9120 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Mapka przedstawia światy Azeroth i Draenor z gry Warcraft. Możemy kontrolować królestwa ludzi, orków czy też nocnych elfów oraz wiele innych. Musisz wybrać po czyjej chcesz być stronie. Dołącz do Przymierza lub Hordy i przejmij władzę nad światem. Mapka wciąż jest poprawiana i doprowadzana do jak najlepszej grywalności.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Wypiszcie w komentarzach wszystkie wady w balansie tej mapy.
I wszelkie rażące błędy tej mapy.
Grałem :) fajna mapka. Ciekawy świat Warcraft. Jednak jest parę błędów. Osobiście zablokował bym lot i DD. Questy dodał jakieś bardziej wymagające, za które były by mocne nagrody. Niektóre artefakty poblokował.
blom88 cieszę się że Ci się podoba i dziękuję za komentarz odnośnie błędów/braków/pomysłów, staram się czasami wolny czas poświęcić nad poprawianiem mapki :). Teraz jak wyszła HotA 1.6 mogę się pobawić terenem i rozgałęzionym systemem zadań. Mapa bez TP&DD to 2 kliknięcia. Obecnie staram się przygotować linie fabularną z dodatku Legion i rozbudować teren na Argus. Będę chciał w najbliższym czasie załadować tutaj odświeżoną wersję mapki.
To napewno zagram :)
Jestem fanem Warcrafta i naprawdę kawał dobrej roboty zroboles, a teraz jak jeszcze udoskonalisz mapkę to nie zawacham sie "6" dać :)
I jak tam idą prace? W dobie koronaworusa pograłbym w dobrą mapkę :)
Po dłuuugiej przerwie, znowu się zabrałem nią :D. Dodałem Zin-Azshari i dodatkowe questy na mapie, które wymagają zabicia pewnego potwora lub zdobycie artefaktu. Dziś pogram w nią, zobaczę czy wszystko gra i dodam ją w tym tygodniu na pewno. U mnie koronaświrusek mija w porządku, ze względu na studia nie miałem za bardzo czasu na edytowanie mapy, a jak tam u Ciebie :D
?
Po stworzeniu World of Erathia (aktualna wersja mapy na, heroes3.eu) zabralem sie za kolejna ogromna mapę tworzoną w universum swiata heroes i już jestem na baaardzo zaawansowanym etapie, ale niestety póki co przyszedl kryzys i pracę stanely w miejscu, brak weny i chęci. :).
Nowy latka bardzo duzo dodaje do opcji edytora, pozwala na tworzenie zlozonych zadań, fajna zabawa z tego wychodzi. Jesli chodzi o questy to sprobuj z tym sie bardziej pobawić by urozmaicic rozgrywke :)
Właśnie już obczaiłem tą mapkę o Erathii w edytorze. Wygląda na pierwszy rzut oka wybornie :D. Na pewno ją ogram, bo niedawno przeszedłem Odrodzenie Erathii i Cień śmierci i fajnie będzie teraz zagrać taką globalną wojenkę. Zastanawiało mnie czy nie byłoby jeszcze fajnym pomysłem ustawić Tatalii gracza/bota, byłaby większa bitka :). Ja właśnie pograłem trochę w moją i wyeliminowałem parę błędów, typu że dało się ominąć klucznika itd. xdd. Co do innych map to miałem jeszcze z Giant, mapkę Ogniem i Mieczem ale nie publikowałem jej bo była zrobiona dosyć na kolanie jeżeli chodzi o dokładność geograficzną, ale doskonale odzwierciedla jak Rzeczpospolita miała przesrane w swoim sąsiedztwie :D.
Jestem wielkim fanem tej mapy :P
Obczaiłem mapkę w edytorze i rozpocząłem już grę... na pierwszy rzut oka:
- Wrota Wymiarów dostępne po osiągnięciu 50 poziomu w chatce z zadaniem, natomiast Lot po osiągnięciu 20 poziomu - Uważam, że trochę za niski poziom.
- Bardzo dużo zadań to na wielki plus - jestem fanem zadań. Bardzo podobają mi się złożone zadania jak np (70, 47). Najpierw wykonujesz jedno, wracasz dostajesz nagrodę, wykonujesz kolejne. Edytor wprowadził fajny motyw z tym. Można by nad taką formą zadań popracować
- Dla mnie, na minus to za dużo artefaktów, a już w ogóle nie lubię jak artefakty są losowo przydzielane na mapie, albo w formie rozbitków na morzu. Dla mnie artefakt to artefakt, gdzie trzeba się natrudzić by to zdobyć (Patrz zadanie na Miecz Anielskiego Sojuszu). Poza tym człowiek wtedy bardziej docenia elementy ekwipunku, jak np dostał bym taką Księgę Magii Ziemii w chatce misji gdzie musiałbym wykonać np 3 zadania :)
- Bohater (187,123) Mekkatorque ma biografie Muradina :)
- Azjol-Nerub ciekawie przebudowane :)
- Co do bohaterów, np Lady Wash ma umiejętność Magii Wody, można dodać jej parę zaklęć z Magii Wody, by znała je od początku gry, bo raczej wątpię, by np w takim Coilfang Rese (Inferno) w gildii magów pojawiały się zaklęcia Magii Wody i analogicznie do innych bohaterów.
- Ogólnie fajnie by było pobawić się występowaniem zaklęć w gildiach magów. Np W zamkach Nocnych Elfów częściej występowały by zaklęcia z magii ziemii, u ludzii leczące. Np w gildiach magów opuszczonych występowałyby czary takie jak np: Spowolnienie, Kamienna Skóra, Fala Śmierci, Ruchome piaski, Ożywienie, Przygnębienie itp. U Orków: Żądza Krwi, obowiązkowo, Błyskawica, U Elfów: Kamienna Skóra, Precyzja, Kontratak itp. U Ludzi: Błogosławieństwo, Modlitwa, Wskrzeszenie...
- Można też wyłączyć w niektórych miastach poziomy gildii magów. Np. w Zul'Gurub tylko gildia do 3 poziomu dostępna, w Dalaranie do 5 poziomu itd... a na czary można by było zrobić też zadania :)
No nic zabieram się do grania :) zobaczymy jak fabuła wygląda. Kolejne kilka godzin przedniej zabawy :)
No i widzisz stary :D Właśnie takich uwag mi potrzeba, jak na przykład z czarami, bo nie wiedziałem że da się tam przydzielić występowanie konkretnego czaru dla zamku. Bardzo doceniam twoje spostrzeżenia.
Przyjrzę się artefaktom, chociaż byłem koncepcji żeby artefaktów było sporo, żeby wielu bohaterów było całkiem silnych :D ale może i masz rację. Jest całkiem spory manewr w tej kwestii.
Ja ostatnio ogrywałem jakoś po 5h dziennie przez 3 dni Haha, także życzę miłej gry kolego :)
Mapa jest ogromna, cały czas ją ogrywam jeszcze, ale jak na razie z uwag to:
-Zadanie na zaklęcie miejski portal (63,164) dostępne stanowczo za łatwo, gdy przybyłem tam moim bohaterem... okazało się, że był już wcześniej tutaj komputer i nie dostałem zaklęcia. Może lepiej było by zrobić kapliczkę z zaklęciem Miejski Portal i do niej bramę albo strażnika z jakims zadaniem?
-Grałem graczem zielonym tj Nocnymi Elfami i troche dziwne to było, że mogłem w karczmie wynająć bohaterów nieumarłych, gdzie np pojawiła mi się Sylvanas. W opcjach można zmienić ustawienia bohaterów i tego jaki gracz jakiego bohatera może wynająć, by np Horda miała dostępnych tylko bohaterów Hordy, a Przymierze bohaterów Przymierza. Dodałoby to do gry więcej realizmu.
-Ustaliłbym jakieś cykliczne zdarzenie w późniejszej fazie gry (np raz na 20,30 dni) by zabierało graczowi surowce i złoto, gdyż w 5 miesiącu mam złoto liczone w milionach. Dodatkowo można też poblokować skarbce w niektórych bastionach
Póki co tyle, resztę rzeczy opisałem wcześniej.
Cześć! Żyję. Przeczytałem wszystkie uwagi już jakiś czas temu Blom, wielki dzięki za nie, bardzo mi zależy na tym żeby mapa była jak najlepsza. Wszystko co wypisałeś zastosowałem już na mapce, czyli:
-Miejski portal jest możliwy do zdobycia na późnym etapie gry TYLKO po zdobyciu szarego klucznika prowadzącego do kaplicy magicznych sekretów. Podobną rzecz będę musiał jeszcze ogarnąć dla Wroty Wymiarów
-Zadań jest teraz co najmniej 2-3 razy tyle co poprzednio, również zastosowałem poziomowanie zadań. Jestem teraz na etapie ich balansowania i ogrywania czy za silny przedmiot nie jest za prosty do zdobycia lub nagroda jest śmieciem w porównaniu do zadania. Nie wszystkie są zadbane o jakiś wyjątkowy opis, bo na to teraz nie mam czasu ;)
-Usunąłem praktycznie wszystkie losowe artefakty leżące po mapce. Pozostałe są strzeżone przez bardzo silne stwory, bądź leżą za klucznikami, albo są możliwe do zdobycia na późniejszym etapie gry. Generalnie zostało kilka randomówek 2 lev i parę 3 lev.
---W zamian każdy wrak będzie zapewniał jakiś skarb.
---Dodałem kilka smoczych utopii (których oprócz standardowych smoków, strzeże na start 50 jednostek 7 poziomu)
---No i oczywiście chaty z zadaniami zapewniają też sporo przedmiotów. Np. w Northrend wykonanie wszystkich zadan z chaty pozwoli Ci złożenie błyskawicy tytana.
-Mekkatorque ma już własną biografię, jak już w zasadzie każdy bohater. Opisy pochodzą z WoWpedii czy czegoś tego pokroju.
-Cieszę się, że przebudowa Azjol-Nerub się podoba. Przebudowałem jeszcze kilka miejsc w Lordaeronie. Gilneas teraz na moje oko również będzie ładniejsze ;)
-Każdy z bohaterów dostaje na start 4 zaklęcia (coś na podobieństwo Warcrafta 3). Gildie magów mają ustawione zaklęcia, które na pewno wystąpią i np. Krwawe Elfy będą miały o kilka więcej zaklęć magii ognia, a Ludzie więcej zaklęć magii wody.
-Poziomów Gildii Magów nie wyłączałem, ale zrobiłem przykładowo Spacer po wodzie na zadanie w dwóch miejscach.
-Bohaterowie nieumarłych już nie będą więcej dostępni dla nocnych elfów ;) i analogicznie takie ustawienie dla każdej rasy. Orkowie wykupią tylko orkowych bohaterów i najemnych, a Krwawe elfy tylko bohaterów dla Wroty Żywiołów itd.
-Poblokowałem zgodnie ze wskazówką 2 skarbce z Bastionów oraz zostało dodane cykliczne zadanie zabierające surowce.
Póki co to tyle :) Myślę, że na dniach zaktualizuję mapę i będziesz się jeszcze lepiej bawił :) Pozdrawiam
Jedna z moich ulubionych map, która nigdy mi się nie nudzi, być może przez to, że uwielbiam zarówno Warcrafta jak i Heroes 3 :)
Przejrzałem mapkę w edytorze, przeczytałem opis zmian, na pierwszy rzut oka wygląda świetnie :)
Jak zagram to napewno znowu podzielę się wrażeniami :)
A wszystkim graczom SZCZERZE polecam tą mapę!!!
Kolejna spora aktualizacja 7 kwietnia 2023:
-Dodanie opisów wprowadzających do gry (Z myślą o nowych graczach)
-Dodanie dużej ilości zdarzeń na mapie związanych z historią danych lokacji i postaci
-Dodanie dużej ilości fabuły w zdarzeniach czasowych dla każdej z ras
-Nowe pogłoski w karczmie
-Wzmocnienie straży broniących smocze utopie - Od teraz na start jest 25 jednostek 7 poziomu
-Wzmocnienie bohaterów AI sterującego Płonący Legion - Tym samym wzmocniono bohaterów, których możemy uwolnić z więzień
-Krwawe elfy od teraz nie kontrolują na początku Tempest Keep - Dodano fabułę jego przejęcia
-Jasnoniebieski od teraz nie kontroluje na starcie Grim Batol, a zamiast tego kontroluje Shadowforge (dawne Blackrock)
-Nieumarli od teraz nie kontrolują na start Scholomance
-Przebudowanie Theramore wraz z Dustwallow Marsh, Ahn'Qiraj i dodanie nowych ścieżek do krainy ułatwiające dostęp i zdobycie miasta, nieznaczna zmiana przy Tempest Keep
-Dodano Naxxramas jako lokacje i miasto
-Dalaran od teraz jest podniebnym miastem w osobnej lokacji, do której prowadzi portal na Northrend (Oddala to nieco bardziej miasto od pobliskiego Gundrak)
-Zmieniono przejście do groty Ostrza Mrozu na portal przez bugi z przejściem podziemnym
-Zlikwidowanie szarego klucznika i tym samym zrównanie rajdu na Koronę Lodu z rajdem na Czarną Świątynię. Powód jest prosty - Nikt nie był w stanie dotrzeć na Icecrown, ponieważ wymagalo to pokonania Illidana, a trwało to niemal całą rozgrywkę. Od teraz Fioletowy klucznik jest do zdobycia i przy Icecrown i w Outland i prowadzi do kolejnego klucznika na Pandarii
-Od teraz Wir Maelstrom jest wirem wizualnie, ponieważ niechętnie się go odwiedza przez utrate jednostek. Przejście do Zin-Azshari i Deepholme zostało zastąpione przez morski portal, który znajduje się w północnej części Broken Isles
-Zamieniono Zin-Azshari z Cydateli na Fortecę, jako że Jasnoniebieski posiadał najmniejszą ilość frakcyjnych miast spośród wszystkich ras, a Cytadela była useless. Od teraz ilość Fortec to 6 i jest równa ilość miast Ludzi i Nocnych Elfów.
Bardzo fajna rozbudowana mapa, oddająca klimat Warcrafta. Świetnie nadaje się do grania solo albo w sojuszu po uprzednim ustawieniu tego w edytorze.
Na plus:
-Wraz ze wzrostem siły bohatera i armii, przygoda poszerza się o kolejne "dodatki"
-Przyjemny poziom trudności (mógłby być wyższy)
-Umiarkowana liczba mocnych artefaktów, dająca poczucie ich epickości
-Świetna fabuła
Na minus:
-Bohaterowie płonącego legionu nie zbierają jednostek z mapy na swoim obszarze co sprawia, że finałowa walka jest raczej formalnością, a nie epickim pojedynkiem o losy Azeroth.
-Jak dla mnie zbyt dużo "śmieciowych" artefaktów zapychających ekwipunek.
-Zabicie przeciwnika powoduje utratę jego artefaktów na stałe.
Kawał dobrej roboty, polecam mapę każdemu.