Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Kawał dobrej roboty. Bardzo przyjemna mapka , ciągle byłem ciekawy co będzie dalej. Jedna z lepszych mapek tutaj. Jedynym mankamentem jest to, że bardzo łatwo pokonać SI, ale coż. POLECAM :)
Szczerze przyznam, że się już zniechęciłem do tej mapy na samym początku. Wydaje mi się, że jednostki 7 poziomu, które pilnują lepszych artefaktów powinny być rozmieszczone w trochę innych rejonach mapy z trudniejszym dostępem do nich, a nie zaraz koło zamków, w dodatku kilka sztuk. Myślę, że mapa bardziej wciąga gdy gracz stopniowo się rozwija, a nie ma na starcie dostępu do kilku konkretniejszych artefaktów.
Mapy nie oceniam (choć muszę, więc dam na razie 3), gdyż tak jak napisałem na początku zniechęciłem się i przerwałem grę, a szkoda, bo naprawdę kawał mapy i roboty.
Muszę bardzo zaniżyć opinię tej mapie.
Mapa wydawało by się standardowa. 8 stronnictw do wyboru, w naszej strefie miasto startowe + dwa kolejne do podbicia. Nasza strefa pilnowana garnizonem z 7levelowymi stworami. Od stref innych graczy oddzielona neutralnymi strefami z confluxem i cove. Niektóre czary poblokowane w gildiach, ale da się je zdobyć z kapliczki. Wizualnie szału nie ma, ale bez zarzutów. Wydawało by się, normalna mapa pod multi, do pogrania z kompem i/lub kumplami.
ALE!!! (i tu muszę bardzo dużo odjąć tej mapie)
Autor w ustawieniach odblokował jedynie dwa artefakty (wóz z drewnem / wóz z kamieniami). To sprawia, że w KAŻDEJ smoczej utopii bijemy się o w/w wozy. Sprzedawca artefaktów w confluxie oferuje nam do zakupu TYLKO w/w wozy. Próbujemy zdobywać artefakty luźno ułożone na mapie, ALE jest ich bardzo mało i są z góry określone! Złożenie jakiegokolwiek składanego artefaktu jest praktycznie NIEMOŻLIWE! A nagroda za pokonanie wrogiego herosa? NIE MA! Nie dostajemy artefaktów, bo wróg ich normalnie nie ma! Lepiej więc pozwolić wrogowi uciec, niż na siłę toczyć z nim walkę i ratować swoje wojsko!
Taka ubogość artefaktów jednak rozłożyła mapę na łopatki.
A szkoda, bo zapowiadało się pozytywnie (może nie wybitnie, ale mogła być z tego przyjemna mapa.