Limes Inferior
Szczegóły
- Autor
- Sprocket
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- przetransportowanie artefaktu
- Warunki przegranej
- upływ czasu
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 7
- Wyświetlono szczegóły
- 6512 razy
- Pobrano
- 4131 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Cytat od autora mapy:
"Co jest w tej mapie takiego niesamowitego, czego nie spotyka się na innych mapach ? Przede wszystkim to, że wyzwania jakie na niej spotykamy są coraz to większe. Grając i tworząc mapy do heroes przez kilka lat zauważyłem, że często cała trudność sprowadza się do odparcia pierwszego ataku wroga. Kiedy zdobędzie się kilka zamków, kiedy pokona się pierwszych komputerowych przeciwników, to można uznać, że wygrana jest kwestią czasu. Tutaj wcale tak nie jest.
Na "zwykłych" mapach przeważnie jest tak, że początkowo zbiera się siły, a potem rusza na przeciwnika. Jeżeli się nie uda, to wgrywa sie sejwa i czeka kilka tygodni aż siły będa większe i powtarza atak. Na mojej mapie taka taktyka nie przyniesie dobrego rezultatu. Nic nie jest na niej standardowe. Za każdym rogiem czai się niespodzianka.
Nie starałem się stworzyć mapki całkowicie w klimacie fantasy. Grając można natknąć się na aluzje do wydarzeń politycznych z przed 2 lat. Można też natknać się na nawiazania do moich znajomych, które dla Was będą prawdopodobnie zupełnie niezrozumiałe. Tytułowy Ser Dziadol jest moim kumplem z reala - mistrzem w przechodzeniu map. Z teleportu wypadają trzej bracia Budzińscy - również osoby z reala - dwóch z nich przeszło tego sejwa jako testerzy. Inną rzeczą która nie pasuje do klimatu Heroes są wulgaryzmy, które wtrąciłem w kilku miejscach - z który przepraszam jeżeli ktoś poczuje się urażony."
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
nawet jak właczy suie nizszy poziom to i tak z trzech stron co chwile kto cie atakuje i nie mozna wyjść nigdzie dalej b co chwile trzeba wracaac bronic zamku, misja bardzo żmudna i nie można nigdzie dalej wyjsć tak by nie stracić swojego zamku
do tego podczs zdobywania doświadczwenia wpadają umiejętności które do ni=czegho nie są nam potrzebne tylko logistyka jest, grałem trzy razy w ta misje i non stop wpada jakaś balistyka nauka czarów odkrywanie i inne kompletnie niepotrzebne rzeczy ani razu nie wpadła mi jakaś magia np ziemi
Mapa bardzo trudna i bardzo męcząca ;P W każdym razie brak kopalni na 130% (wieża) uniemożliwia nam pełną rozbudowę posiadanych zamków i skazani jesteśmy na powolną agonię w walce na 4 fronty. Jak już gdzieś wspomniano, ten właśnie niedobór surowców nieco sztucznie zawyża poziom trudności, dlatego mapa prawdopodobnie jest nie do przejścia na poziomach wyższych niż easy i normal (gdzie mamy Róg Obfitości, zapewniający nam każdego dnia dostawę 20 surowców :P). Pewnie jeszcze kiedyś do niej wrócę, aczkolwiek bez większego entuzjazmu. 4,5/6.
Mapa ta uchodzi za jedną z najtrudniejszych , a w Krypcie map prawdopodobnie najtrudniejszą, dlatego przechodzenie jej w sposób standardowy z góry skazane jest na porażkę.
Mapa ma poświęcony sobie temat w Krypcie Map: http://imperium.heroes.net.pl/post/22333#p22333 gdyby ktoś chciał poznać uwagi i komentarze (zaczynają się od 2 strony) tych, którzy scenariusz przeszli (na 4).