Dunwold
Szczegóły
- Autor
- Laelth
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Zajęcie określonego miasta i pokonanie wszystkich wrogów.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2247 razy
- Pobrano
- 2061 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Celem jest zajęcie tytułowego miasta, które leży w dobrze umocnionym terenie. Jego zajęcie jest nie tylko potrzebne do zwycięstwa, ale bardzo opłacalne, każdy kto pierwszy przedrze się obronę, zagrabi najwięcej bogactw dla siebie. Eksploracja terenu w tym scenariuszu przebiega szybko - potwory są dość słabe.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa na popołudnie. Opisując scenariusz nieco dłużej warto zauważyć, że mamy w nim do czynienia z szybkim rozwojem miasta - kopalnie są słabo strzeżone. Więcej złota możemy zyskać dzięki chłopskim podatkom. Generalnie gracze mogą albo podejść bliżej do siebie pokonując stwory 3 poziomu, lub po trupach wieśniaków przedostać się do strefy za rzeką, która jest wspólna. Wówczas uzyskują dostęp do paru chatek misji, kopalni, czy przedmiotów. Mogą też potykać się ze sobą. Tytułowe miasto jest celem kampanii i ma podwójną linię obrony - garnizon w murze i drugi już w samym mieście. Aby zwyciężyć musimy je zająć i pokonać wroga, choć lepiej chyba pogromić wrogów i wyruszyć na Dunwold.
Mapa jest bardzo ładnie wykonana pod względem technicznym, przyjemnie się na nią patrzy. Na + zaliczyć należy umieszczenie paru chat misji i zdarzeń.
Dunwald to mapa na jedno popołudnie (lub przedpołudnie, jeśli mamy wolny ranek). Nie wybudujemy gigantycznej armii, nie wyszkolimy supersilnych bohaterów. Nie jest to zarzut, bo gra się przyjemnie. Dlatego z czystym sumieniem daję tej grze 5.