Bój o Cztery Jeziora (hardcore)
Szczegóły
- Autor
- Taro
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Ekspert
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Doszczętne pokonanie pozostałych graczy (reguła posiadania wszystkich miast przez 3 dni nie obowiązuje).
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich armii i miast.
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 4
- Wyświetlono szczegóły
- 2948 razy
- Pobrano
- 2611 razy
- Średnia ocena
- 0
Jest to mapa z podstawowej wersji gry przerobiona przeze mnie tak, by stanowiła wyzwanie. W skrócie:
1) Gracze komputerowi widzą całą mapę, dostają dodatkowe jednostki i złoto na ich zakup.
2) Bohaterowie graczy komputerowych dostają umiejętności taktyczne na poziomie eksperta, a następnie 10.000 pkt. doświadczenia.
3) Każdy gracz ma znaczenie "kluczowe", co sprawia, że kompy szukają okazji do walki.
Muszę przyznać, że na 3 poziomie grało mi się jak w typową mapę w Heroes III na 5. Niejednokrotnie musiałem się zastanowić jak rozwiązać daną sytuację bowiem komp lubił się pałętać tam gdzie nie trzeba. Ukończyłem grę stronnictwami chaosu i natury, więc mapa jest na pewno grywalna. Nie liczę na wysokie noty, bo to niemal nie moja mapa :D Ale jak ktoś pragnie wyzwania to na wszelki wypadek wstawiam.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.