Conquest of the New Land
Szczegóły
- Autor
- Link
- Rozmiar
- Bardzo duża (151x151)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wszystkich wrogów, lub zajęcie wszystkich miast i utrzymanie ich przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 5
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 4213 razy
- Pobrano
- 4177 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Ten wielki i starannie wykonany scenariusz jest trudniejszy niż wskazuje to jego domyślny poziom. Silne potwory, niewielka liczba artefaktów i powolne awansowanie bohaterów. Każdy z graczy ma trochę inne warunki na starcie - tereny różnią się od siebie posiadanymi skarbcami i niektórymi innymi aspektami. Aby przedostać się wgłąb krainy będzie należało pokonać jednostki 4 poziomu. a potem raz jeszcze. Być może lepiej postawić na ekspansję morską...
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Przedstawiający duży kontynent z kilkoma wyspami, scenariusz jest wykonany starannie, graficznie ładnie. Każdy rodzaj terenu ma swój własny styl.
Jeśli o rozgrywkę chodzi, to mapa zdecydowanie nie jest średniozaawansowana. Jest trudna. Potwory są silne, ale najbardziej rozwój utrudnia niewielka ilość skrzynek skarbów, oraz innych obiektów poprawiających statystyki bohaterów. Artefaktów również jest niewiele i są dobrze, może aż za, pilnowane. W połączeniu z siłą potworów sprawia to, że rozgrywka jest specyficzna. Musimy starannie mierzyć siły na zamiary. Ważne są skarbce, stanowiące zastrzyk gotówki, ale też mogące dodać nam jakieś przedmioty. Generalnie opłaca się wybrać drogę morską ekspansji, a skierować ją na terytoria wroga, bez opanowywania innych lądów. Sprawia to, że gdy ukończyłem mapę miałem nadal połowę nieodkrytą. SI radzi sobie w tych warunkach marnie i jego pokonanie było nawet łatwiejsze niż zwykle. Dla tych, którzy chcą trudnej mapy można ją polecić, inni mogą skorzystać z możliwości obniżenia poziomu trudności. Finalnie mapa otrzymuje 4, bowiem większości jej potencjału jest tak dobrze strzeżona, że odstręcza to od prób ekspansji.