Wyspa czarnoksiężnika
Szczegóły
- Autor
- Arek Zacny
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 4147 razy
- Pobrano
- 4605 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Kiedyś właścicielem tej wyspy był czarnoksiężnik Sorman. Jednak przed śmiercią nie pozostawił po sobie następcy. Kto okaże się najlepszy i przejmie panowanie nad wyspą?
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa jest rzetelnie wykonana. Naszymi początkowymi siłami eksplorujemy najbliższą okolicę zajmując siedliska i kopalnie. Drugie miasto nie ma fortu, ale za to jest tego samego typu co startowe. Później możemy albo zwiedzić podziemia dla złota i innych surowców, albo wybrać się na morze. Aby dostać się do stoczni musimy pokonać Kryształowego smoka. Za pomocą statku możemy desantować się do innych graczy, lub dwóch wysp - północna pozwala rozwinąć magię, a południowa moc. Tytułowa wyspa czarnoksiężnika znajduje się oczywiście w centrum, a zamku strzegą Błękitne smoki a także bramy kluczników, których namioty umieszczono na tym lądzie. Zamek ma wybudowane sanktuarium Graala, a także siedlisko 7 poziomu, więc jest atrakcyjnym kąskiem, tak samo jak kopalnie złota położone wokół.
Do zalet mapy zalicza się niewątpliwie balans. Każdy z graczy zaczyna na takim samym terenie i ma do eksploracji te same obiekty, także w podziemiach. Może też odkryć Graala. Strażnicy są słabi i nie stanowią problemu. Autor dodając wyspy mocy i magii, a także podziemia niewątpliwie podniósł atrakcyjność scenariusza, aczkolwiek nie zawiera on chat misji i rozbudowanej fabuły. Mankamentem jest wykonanie, które oceniłbym na 3. Mapa jest trochę pustawa i zawiera niewiele dekoracji, zwłaszcza poza gór i lasów. Finalną oceną tej mapy będzie 4.