Code Context<?php $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
<?php }
<?php $filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Mapa jest rzetelnie wykonana. Naszymi początkowymi siłami eksplorujemy najbliższą okolicę zajmując siedliska i kopalnie. Drugie miasto nie ma fortu, ale za to jest tego samego typu co startowe. Później możemy albo zwiedzić podziemia dla złota i innych surowców, albo wybrać się na morze. Aby dostać się do stoczni musimy pokonać Kryształowego smoka. Za pomocą statku możemy desantować się do innych graczy, lub dwóch wysp - północna pozwala rozwinąć magię, a południowa moc. Tytułowa wyspa czarnoksiężnika znajduje się oczywiście w centrum, a zamku strzegą Błękitne smoki a także bramy kluczników, których namioty umieszczono na tym lądzie. Zamek ma wybudowane sanktuarium Graala, a także siedlisko 7 poziomu, więc jest atrakcyjnym kąskiem, tak samo jak kopalnie złota położone wokół.
Do zalet mapy zalicza się niewątpliwie balans. Każdy z graczy zaczyna na takim samym terenie i ma do eksploracji te same obiekty, także w podziemiach. Może też odkryć Graala. Strażnicy są słabi i nie stanowią problemu. Autor dodając wyspy mocy i magii, a także podziemia niewątpliwie podniósł atrakcyjność scenariusza, aczkolwiek nie zawiera on chat misji i rozbudowanej fabuły. Mankamentem jest wykonanie, które oceniłbym na 3. Mapa jest trochę pustawa i zawiera niewiele dekoracji, zwłaszcza poza gór i lasów. Finalną oceną tej mapy będzie 4.