Atlantida
Szczegóły
- Autor
- Aleksiej Krawczuk
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Inny
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wyspy
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 3335 razy
- Pobrano
- 2960 razy
- Średnia ocena
- 3.0000000000000000
Na tej mapie występują 4 stronnictwa, które zawiązały 2 sojusze: Ład i Chaos kontra Śmierć i Natura. Wszyscy gracze zaczynają na niewielkich wysepkach, z których można przedostać się na główny kontynent. Jest to o tyle opłacalne, że nie tylko zawiera ono miasto Mocy, to wiele cennych artefaktów i przede wszystkim surowców. Mapa oryginalnie była wykonana w języku rosyjskim, więc nieliczne teksty mogą "krzaczyć".
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Trochę niepodobna ta mapa do Atlantydy. Jest też niezwykle prosta. Na bazowej wyspie mamy tartak, kamieniołom, siedlisko 2 poziomu, stocznię, nieco skarbów i mikstur, a także oczywiście stocznię. Dość szybko możemy udać się na główny ląd, tam czeka wiele kopalni, w tym złota. Umożliwia to szybką rozbudowę. Dodatkowo nieco obiektów wzmacniających bohaterów jak i artefakty. Puszki Pandory są puste. Złota wyrocznia ukrywa Graala i Tarczę z Adamantu. Środkowe miasto nie jest dodatkowo pilnowane i stosunkowo łatwo dostępne. Z centrum mapy możemy uderzać na wrogów korzystając z łodzi jakie zostawili.
Aby dostać się do nich wodą nie ma szansy. Mapa jest płaska i prosto wykonana. Plusem jest balans, a minusem słabe wykonanie. Jest to scenariusz na około półtora godziny. Finalną oceną będzie 3.