Zerwany sojusz
Szczegóły
- Autor
- Jakub Karny
- Rozmiar
- M (72x72)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 3
- Wyświetlono szczegóły
- 3022 razy
- Pobrano
- 2755 razy
- Średnia ocena
- 0
Oparta na scenariuszu z HoMM II mapa, w której przyjdzie nam zmierzyć się z trzema silnymi konkurentami mogącymi być kierowani jedynie przez SI. Na głównym kontynencie odległości między graczami nie są znaczne, więc szybko może dojść do walk, ale zwiedzić najbliższą okolicę zdążymy. W misji warto zwrócić uwagę na środkową wysepkę i miasto - można tam kupić smoki i nauczyć się potężnej magii. Na wysepce w prawym-dolnym rogu znajduje się Forteca, w której brak tylko Graala do kompletu budynków. Jest odcięta od morza, więc szturm na nią będzie ostatnim akordem starcia.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.