Warning (2): filesize(): stat failed for 4ppl FFA v.2.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

4ppl FFA

Szczegóły

Autor
adam f1
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
zgromadzenie oddziału
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
23996 razy
Pobrano
20204 razy
Średnia ocena
5.3333333333333333

Zgodnie z opisem autora, ta mapa służy do rozgrywki między kilkoma ludzkimi graczami. Rozpoczynają z dobrze rozbudowanymi miastami, zaś ich celem ma być zgromadzenie 10 Błękitnych Smoków, lub pokonanie wszystkich wrogów. Scenariusz zawiera silne potwory, chaty misji, kluczników. Każdy gracz może zająć jeszcze dodatkowe 2 miasta swojej frakcji, ale miast jest więcej. Wszystkie czynniki sprawiają, że jest to znakomity scenariusz do gry w wiele osób.

Komentarze

2016-03-25 12:49:11
Ocena: 6

Dla mnie najlepsza mapa. Ściągąłem wiele ale ta ma to coś - nie ma pustych miejsc, urozmaicona, pozwala na zrobienie naprawdę mocnego herosa i dobre bitwy się toczy nawet z komputerem ;)

2016-06-26 13:05:48
Ocena: 5
Recenzja

Bardzo dobra, sensownie wykonana misja. Czwórka graczy zajmuje różne pozycje dające im różne możliwości, ale i mających pewne wady. Aby wygrać należy wykorzystać plusy, a przede wszystkim zniszczyć wrogów. Nominalny cel jest możliwy do spełnienia, ale ze względu na niedużą liczbę siedlisk, raczej symbolicznie, chyba że ludzcy gracze postanowią po dżentelmeńsku zbierać smoki, zamiast prać się na polach bitew.
Od strony wykonania scenariuszowi nie można wiele zarzucić, za to za wiele wypadałoby pochwalić. Zawiera wiele obiektów, jest urozmaicony, zawiera chaty misji i nieco zdarzeń miejscowych. Chaty są dwojakiego rodzaju, tj. w pobliżu miast startowych możemy kupić ulepszoną jednostkę 6 lvl, ale jak dla mnie za drogo. Drugie zaś za Błękitne smoki oferują składane artefakty typu Moc ojca smoków, czy Statua legionisty. Zdarzeń jest niewiele, w pobliżu Smoczych Utopii możemy dzięki nim istotnie wzmocnić nasz atak i obronę chociażby. Ważną rolę spełniają bramy i namioty kluczników, jeśli na jakąś natrafimy koniecznie trzeba ją odwiedzić. Najsłabszym ogniwem są plotki, bowiem o ile często zawierają ciekawe informacje o mapie, to wiele z nich to zwykłe dowcipy, które w dodatku są na ogół ucięte. Można powiedzieć, że są zaspamowane.
Rozgrywkę opisał sam autor, czyli powinna być szybka i objąć możliwie szybko tyle terenu ile się da. Jeżeli zagapimy się i spowolnimy eksplorację mapy możemy srodze zapłacić w przyszłości. Zajęcie bazowych miast, jest priorytetem. Oprócz tego ważne są siedliska, czy też forty. Istnieje 6 Zamrożonych klifów, ale rozrzuconych po mapie, a więc gromadzenie Smoków nie jest takie proste, zwłaszcza, że chatki misji kuszą. Największym mankamentem mapy jest Dyplomacja. Ze względu na liczne potwory można dzięki niej zgromadzić olbrzymią armię. Ta zdolność w mojej opinii powinna być zablokowana, a bohaterowie z nią startujący również. Finalną oceną będzie mocne 5.

2016-07-15 15:35:41
Ocena: 5

Dobra mapa, ale niestety tylko pod multi. Człowiek vs AI traci cały swój czar.
Tak czy siak, piąteczka za ocenę :)

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.