Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Bardzo mi się podoba ta mapa. Zagrałem w nią na najwyższym poziomie trudności z opcją "król wzgórza". Początek był ciężki, a wrogowie notorycznie przypływali pod mój zamek. Ponieważ w strefie startowej jest dostęp do wszystkich potrzebnych kopalni, swoją strategię oparłem na grze ultra defensywnej, broniłem siebie i zdobytych kopalni, oraz stopniowo rozbudowywałem Zamek i Gildię Magów. Dopiero mając czwarty poziom gildii i parę smoków, ruszyłem dwoma bohaterami na podbój świata.
Mapa jest, jak na mój gust, idealnie zbalansowana. Stanowi wyzwanie, ale nie jest frustrująco trudna. Brawo dla autora!
Gdybym miał się do czegoś przyczepić, to szkoda, że cała powierzchnia mapy jest trawą. Rozumiem brak trudnych do poruszania się terenów, czyli pustyni, śniegu i bagna, bo one zazwyczaj wymuszają grę barbarzyńcą, bo tylko ta klasa nie otrzymuje kar za poruszanie się po nich, a w jedynce nie ma przecież umiejętności drugorzędnych jak znajdowanie drogi. Ale myślę, że jakąś strefę wulkaniczną lub pokrytą ziemią można by umieścić. Nie zepsułoby to pomysłu na mapę bez kosztownych podłoży, a przełamałoby wizualną monotonię. No, ale że ja nie jestem heroesowym wzrokowcem, to za wygląd map oceny nigdy nie odejmuję, stąd ode mnie szóstka.