Za wzgórzami (sojusz 2)
Szczegóły
- Autor
- Szymon Kałowy
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 4339 razy
- Pobrano
- 4305 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Ciekawa mapa, w której olbrzymią rolę pełni logistyka i szczęście. Każdy gracz zaczyna na którymś z półwyspów, odciętych od reszty głównego lądu przeszkodami. Na zewnątrz może się przedostać albo łodzią, albo zaryzykować i użyć monolitu wejścia. Nim wyjść może na głównym lądzie, lub którymś z bocznych. Każda ma swoje wady i zalety - główny ląd zawiera dodatkowe 3 miasta, zaś poboczne wiele miejsc do splądrowania. Oczywiście w każdej chwili z portalu może wyskoczyć wróg. Mapa oferuje też wiele ciekawych lokacji, a także nieco misji. Zdolność nawigacji jest w niej priorytetowa. Gracze zgrupowani są w drużynach: czerwony i pomarańczowy, niebieski i brązowy, zielony i fioletowy.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Ach, z sentymentem podchodzę do twórczości Szymona. Swego czasu bardzo dobre mapy. Szkoda, że autor przestał tworzyć (albo objawił nam się po innym nickiem, czego nie wiem), bo miałem kupę frajdy z jego map.
Gdybym oceniał parę lat wstecz, była by pełna piąteczka. Ale maperka trochę poszła do przodu, twórcy bardziej się starają, więc mapy sprzed kilku lat nie robią już furory. Niemniej warto pobrać, zagrać, miło powspominać.