Za wzgórzami
Szczegóły
- Autor
- Szymon Kałowy
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 4999 razy
- Pobrano
- 5727 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Ciekawa mapa, w której olbrzymią rolę pełni logistyka i szczęście. Każdy gracz zaczyna na którymś z półwyspów, odciętych od reszty głównego lądu przeszkodami. Na zewnątrz może się przedostać albo łodzią, albo zaryzykować i użyć monolitu wejścia. Nim wyjść może na głównym lądzie, lub którymś z bocznych. Każda ma swoje wady i zalety - główny ląd zawiera dodatkowe 3 miasta, zaś poboczne wiele miejsc do splądrowania. Oczywiście w każdej chwili z portalu może wyskoczyć wróg. Mapa oferuje też wiele ciekawych lokacji, a także nieco misji. Zdolność nawigacji jest w niej priorytetowa.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa ewidentnie do walki z ludzkim przeciwnikiem. Dlaczego? Decyduje o tym kilka czynników… Jednak najpierw mapę warto omówić. Jej główną specyfiką jest ograniczenie w rozbudowie miasta, mianowicie 6 i 7 poziom stworów jest nie do wybudowania, a także gildie magów – 4 i 5. W zamian za to gracz otrzymuje dodatkowe oddziały co tydzień, a także ma słabe potwory do wybicia w bazowej strefie. Aby ją opuścić ma dwa wyjścia – woda, lub portal wejścia. Ten pierwszy jest pewny, zaś drugi ryzykowny - nie wiadomo gdzie się znajdzie armia, ani jak ma wrócić. I to jeden z problemów dla SI, które ładuje się do portalu pozostawiając swe tereny bez obrony, ale też armię bez wsparcia. W walkach z silnymi potworami radzi sobie słabo, co daje ludzkiemu graczowi dużą przewagę, może on względnie szybko zaopatrzyć się w zwoje z takimi czarami jak „Lot’, czy ‘Portal miejski’. Wtedy zaczyna się czyszczenie mapy ze słabych przeciwników.
Od strony wizualnej mapa jest przeciętna, bez poważnych błędów. Są chaty misji, czy też obeliski. Finalną oceną będzie 4.