Skarb gór (sojusz)
Szczegóły
- Autor
- Szymon Kałowy
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- wybudowanie graala
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2871 razy
- Pobrano
- 3027 razy
- Średnia ocena
- 0
Dobrze wykonany scenariusz, wcale nie na poziomie niemożliwym. Gracze zaczynają z solidnie rozbudowanymi miastami, choć pozbawionymi fortu. Jest to jednak drobna uciążliwość - wokół miast jest sporo rudy i drewna. Oczyszczając swój teren mogą zdobyć 2 inne miasta swojego stronnictwa. Strefy graczy oddzielone są rozbójnikami w znacznych ilościach. Jeśli chcemy wypełnić zakładany cel scenariusza musimy skierować się ku centrum mapy, pilnowanemu przez ilości trolli jakich niejeden portal internetowy by się nie powstydził. Gracze zgrupowani są w dwa sojusze: czerwony i niebieski, kontra brązowy i zielony.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.