Heroes
Szczegóły
- Autor
- Angel
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 5241 razy
- Pobrano
- 6175 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Gigantyczna mapa, na której stają przeciwko sobie armie wszystkich frakcji - poza Infernem. Mapa zawiera w mnóstwo skrzynek skarbów, a także przedmiotów, siedlisk, miast i potworów, oczywiście. Można na niej utworzyć naprawdę potężnego herosa. Jej największą wadą jest fakt, że już na starcie gracze otrzymują bohaterów z kampanii i kierowanie Gelu, czy Draconem jest jak zagranie z kodami.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa ogromna świetnie podzielona - najpierw rozpraw się z przeciwnikami w podziemiach dopiero później powierzchnia i odwrotnie. Bogactwo kopalń i surowców.
Niestety faworyzowany jest Zamek dając dodatkowych Aniołów z "Konserwatorium gryfów" Dosyć sporo tych lokacji dla każdego gracza ale tylko Zamek dostaje taki duży +.
Na początek plusy:
*
- Mapa bardzo dopracowana. Dużo różnych różności: są chatki z zadaniami, siedliska, strzeżone skarby, możliwości ulepszania bohaterów. Nie zauważyłam żadnych błędów, niedających się wypełnić misji czy lokalizacji, do których nie da się dotrzeć.
- Dobry bilans gry - zaczynałam jako niebieska i nie zauważyłam, aby wybór lokalizacji stawiał gracza w lepszej lub gorszej pozycji. Pewnie jest jakaś drobna przewaga dla zamków, które mają więcej swoich odpowiedników na mapie, albo dla Zamku ze względu na rozsiane po mapie Konserwatoria gryfów. Nie zdecydowałabym się też na rozpoczynanie na bagnie. Ale grając Bastionem nie czułam się pokrzywdzona - korzystałam w równym stopniu :)
- Każdy zamek ma swojego specjalnego bohatera z kampanii (trzeba to lubić - ja akurat lubię).
- Kompletna księga zaklęć - nie znoszę scenariuszy, w których blokuje się zaklęcia przyśpieszające podróżowanie, także cieszę się, że autor mapki się na to nie zdecydował. Jest miejski portal, jest lot, są wrota wymiarów, także fajnie.
- Silne artefakty - prócz artefaktów, które same w sobie dają fajny boost, uskładałam 6 kompletów (co prawda dwa z nich na takim etapie gry, że już nie miało to znaczenia, ale liczy się fakt), plus jeden dodatkowy potężny artefakt z misji (żeby nie spojlerować, nie mówię gdzie, co i jaka misja - też trochę późno w rozgrywce, ale zawsze).
- Dużo jednostek na mapie, więc można fajnie rozbudować bohatera.
*
A teraz minusy:
- To samo, co gwarantuje równe szanse (podobne obszary wokół każdego zamku), odbiera frajdę z eksplorowania mapy (bo po dwóch czy trzech obszarach i tak wiem, co znajdę i gdzie).
- Zbyt wcześnie zdobywa się silną armię, z finansami też nie ma problemów, więc brak wyzwań w walce z jednostkami - kolejna rzecz dodająca do monotonii. Wcześnie przeszłam na tryb szybkiej walki, bo już nie opłacało mi się tych bitew rozgrywać.
- Komputer zdecydowanie nie nadąża. Choć grałam na najwyższym poziomie trudności, żaden z przeciwników nie stanowił wyzwania. Sam nie atakował moich obszarów, a gdy ja zaczęłam najazdy, szło bardzo łatwo i szybko. W związku z tym mapka może fajna do gry na multiplayer, ale samemu trochę nudnawa.
*
Myślę, że mapie pomogłaby jakaś historia, a także usunięcie kilku przeciwników na rzecz stworzenia ciekawych obszarów do eksplorowania, może z dodatkowymi zadaniami albo wyjątkowymi artefaktami. W obecnej formie ocena 4.