Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Całkiem dobra mapa i choć stworzona raczej z myślą o multiplayerze w kooperacji, zapewnia też przyjemną rozgrywkę w singlu. Warto zaznaczyć, że sojusznicy znacząco ułatwiają rozgrywkę w grze pojedynczej, dlatego przed rozpoczęciem polecam wyłączyć w edytorze sojusze albo ustawić sojusz graczy CPU przeciw nam ;)
Na starcie zdecydowanie najłatwiej ma niebieski (rycerz), a najtrudniej zielony (warlock), a to za sprawą odmiennej ilości kopalń i surowców w strefie startowej. By móc w pełni rozbudować zamek, gracz zmuszony będzie szybko wejść na bagnisty teren zamieszkany przez barbarzyńców. Nie są oni przyjaźnie nastawieni, a dzięki dobrej znajomości tych terenów bezbłędnie odnajdują drogi na bagnach i atakują z zaskoczenia każdego zabłąkanego podróżnego. Warto wybrać się w podróż drogą morską, gdyż dzięki gęstej sieci wirów pozwala ona na błyskawiczne przeniesienie naszych oddziałów na tyły wroga oraz dokładną obserwację sporego kawałka kontynentu z biezpiecznej odległości. Mocno cieszą też zagadki sfinksa w ojczystej mowie, na tyle przystępne, że nie trzeba uciekać się do Wujka Google by je rozwiązać, a wystarczy tylko ruszyć głową.
Jeśli nie pozwolimy wrogom zanadto się rozwinąć, mapa nie powinna stanowić większego problemu :)