Złoto Aeronu (beta)
Szczegóły
- Autor
- Haarald
- Rozmiar
- Bardzo duża (151x151)
- Poziom trudności
- Ekspert
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 4211 razy
- Pobrano
- 3901 razy
- Średnia ocena
- 0
"KRÓTKI OPIS FABUŁY:
Fabuła rozgrywki jest próbą nawiązania, do wydarzeń rozgrywających się w kampaniach HoMM 4 (choć może nie jest zbyt oryginalna, ponieważ nie należę do tych co umieją wymyślać historie).
Akcja rozgrywa się kilka lat po pamiętnym "Rozliczeniu". Jak wiadomo narody zostały przemieszane, osiedlać się w różnych rejonach nowego świata.
Tu mamy do czynienia z Aeronem (kraina wymyślona przez autora), a dokładnie jego zachodnią częścią. (Może powstaną historie o innych częściach Aeronu? zachęcam twórców map).
Teren, choć bogaty w złoża jest jeszcze słabo zamieszkały. Jednak niektóre wydarzenia miały miejsce na długo przed przybyciem osadników (wątek Nukoma - upadłego rycerza).
W obszarze zachodniego Aeronu panuje chaos i anarchia. Obszary północy są rządzone przez kilku chciwych lordów, a na południu rozpanoszyli się piraci pod wodzą niejakiego Hedhara Ruorena.
Pod Aeronem rozciągają się mroczne tunele Mardoru (Darkmorg)
Potencjalny gracz wciela się w postać jednego z sześciu bohaterów, którzy znaleźli się tu z różnych przyczyn. I to by było na tyle.
Niektórzy Herosi zostali przejęci z właściwej gry, dlatego z góry przepraszam za jakiekolwiek niezgodności faktów. Wszelkie nazwy zostały wymyślone przez autora, więc jakiekolwiek podobieństwa wynikają jedynie z przypadku.
QUESTY:
Wątki fabularne odgrywają kluczową rolę w rozgrywce, dlatego należy je uważnie czytać, gdyż questy z nimi powiązane mogły wymagać skojarzeń pewnych faktów.
Wszystkie questy zostały sprawdzone i działają. W razie trudnoci piszcie na maila haarald@wp.pl
UTRUDNIENIA W GRZE I SPRAWY TECHNICZNE:
Mapa swym rozmiarem 530 kb może sprawiać kłopoty na słabszym sprzęcie (przede wszystkim pamięć RAM i procesor).
Aby "uatrakcyjnić" rozgrywkę, podwyższono bonusiki graczy sterowanych przez komputer (minerały i stworzenia)
Jeli komputerowi gracze okażą się za silni wówczas należy zmniejszyć początkową premię stworzeń wchodząc w opcje zdarzeń wyzwalanych (w zamkach startowych)
Wersja mapy v.1 została utrudniona dodatkowymi stworzeniami, które przeciwnicy będą otrzymywać co jaki czas. Mam nadzieję że to uatrakcyjni rozgrywkę.
W rozgrywce niektóre questy blokują obiekty. W przypadku graczy komputerowych zostały one wyeliminowane.
PRAWA AUTORA
Autor zastrzega sobie prawo autorstwa mapy. "Złoto Aeronu" jest efektem ponad 350 godzinnej pracy i 50 godzin testowania i poprawiania questów. Praca zabrała mi czas i zdrowie.
Jednocześnie autor dopuszcza prawo modyfikowania mapy (pod warunkiem zachowania pierwotnego autorstwa)."
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.