6 gins
Szczegóły
- Autor
- Aleksiej Krawczuk
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Inny
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 5
- Wyświetlono szczegóły
- 2942 razy
- Pobrano
- 3127 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
W tym scenariuszu na czele wojsk Przystani oczyszczamy po kolei mapę z wrogów, korzystając z namiotów klucznika i portali. Mapa pierwotnie wykonana była w języku rosyjskim, dlatego wszystkie teksty "krzaczą".
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Misja dla fanów Życia. A także dla osób, które nie lubią skomplikowanych strategicznie map. Najsampierw zajmujemy wszystkie budynki w otoczeniu naszego zamku, by na końcu zyskać dostęp do klucznika i ruszamy na pierwszego wroga. Są nimi kolejno: Moc, Śmierć, Natura, Chaos, Ład. Za każdym razem po pokonaniu wroga możemy odwiedzić kolejnego klucznika, by przez bramę przejść do jego domeny. Dopiero w wypadku Natury jest inaczej, bo możemy też zająć drugą Przystań, a także nieco cennych przedmiotów. Ostatnim wrogiem jest Seledynowy, który jako jedyny może sprawić niespodziankę i desantować się na nasz teren. Ma on też więcej miast.
Generalnie jednak SI nie sprawia kłopotu, daje się (zbyt) łatwo pokonywać. Scenariusz ten jest dość... schematyczny. Nie chodzi mi o wykonanie, bo jest ono dobre, ale o fakt, że po oczyszczeniu początkowego terenu zbieramy armię atakujemy kolejnego wroga, wracamy, zbieramy armię, atakujemy... Dlatego zważywszy na brak fabuły finalną oceną będzie 4.