1111111111111
Szczegóły
- Autor
- Kłubo Łukasz
- Rozmiar
- Bardzo duża (151x151)
- Poziom trudności
- Zaawansowany
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym graczem posiadającym miasta przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 6
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 5033 razy
- Pobrano
- 4815 razy
- Średnia ocena
- 3.0000000000000000
Ta mapa daje wiele możliwości rozwoju, a także eksploatacji podziemi. Gracze nie mają do dyspozycji wielu siedlisk, więc raczej nie stworzą szybko monstrualnej armii. Mapa teoretycznie zawiera w sobie duże podziemia, w tym z miastami, ale co z tego, skoro są silnie strzeżone, a że lokacje wszystkich graczy połączone są kamienną drogą znacznie łatwiej po rozbudowaniu armii ruszyć na wrogów z naszego kontynentu, a potem łodzią rozpocząć podbój drugiego.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa ta wydaje się być dość przeciętną. Zaczynamy standardowo, zajmujemy pierwsze kopalnie, jednocześnie wysyłamy zwiad i zaczynamy eksplorację. Co widzimy? Autor umieścił sporo lasów, a także pokrył teren kwiatami - te dwa rodzaje obiektów stanowią jakieś 80% ich całości. Dość charakterystyczne dla tego scenariusza jest nielosowe rozmieszczenie takich obiektów jak siedliska, czy też kaplice magii. Osłabia to balans gry - Dworek wampirów wzmocni istotnie Nekropolię, ale w wypadku Rezerwatu już tak dobrze nie będzie. Drugą cechą są dość silne potwory, które pilnują przedmiotów, czy skarbów. Czasem nie strzegą niczego - tak sobie stoją. Są one dość silne, a że nie ma jakiejś reguły, która regulowałaby siłę stworów w porównaniu do tego czego strzegą strzegą musimy uważnie wybierać przeciwników. M. in. siła potworów
Oddzielne warunki panują w labiryntach (tak nazwałem skaliste tereny na powierzchni), podziemiach i wodzie. Są one gorzej wykonane od całości - dość pustawe. Potwory są w nich też jakby silniejsze. Poza wodą - prezentującej się dobrze wizualnie, z dużą liczbą obiektów przygody i stojącymi potworami dodanymi zapewne dla grafiki.
Jak w tych warunkach radzi sobie SI? Nie jest specjalnie wzmacniania, więc dość średnio. Ogólnie natrafiałem na wrogów z wybudowanym siedliskiem drugiego poziomu, jak i czwartego. Nie stanowili większego wyzwania i często "nadziewali" się na potwory. Oprócz tego misja zawiera pewne dodatkowe tereny - całe podziemia, "labirynty", portale, więzienia, wyrocznie i miasta z sanktuarium Graala. Są one jednak gorzej wykonane (podziemia, jedno z wiezień jest niedostępne), a także niepotrzebne z punktu widzenia rozgrywki. Autor mapy nie potrafił stworzyć na tyle dobrego scenariusza, by zaciekawić gracza i skłonić do odwiedzenia ich. Mimo tych mankamentów mapa ma plusy - dobrze rozmieszczone kopalnie, dość silne potwory. Nawigacja po mapie jest prosta i intuicyjna. Finalnie oceną będzie 3.