Warning (2): filesize(): stat failed for Black & White (Rescue).h4c [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

1111111111111

Szczegóły

Autor
Kłubo Łukasz
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Zaawansowany
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym graczem posiadającym miasta przez 3 dni.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i armii.
Graczy ludzkich
6
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
5033 razy
Pobrano
4815 razy
Średnia ocena
3.0000000000000000

Ta mapa daje wiele możliwości rozwoju, a także eksploatacji podziemi. Gracze nie mają do dyspozycji wielu siedlisk, więc raczej nie stworzą szybko monstrualnej armii. Mapa teoretycznie zawiera w sobie duże podziemia, w tym z miastami, ale co z tego, skoro są silnie strzeżone, a że lokacje wszystkich graczy połączone są kamienną drogą znacznie łatwiej po rozbudowaniu armii ruszyć na wrogów z naszego kontynentu, a potem łodzią rozpocząć podbój drugiego.

Komentarze

2016-03-27 18:08:36
Ocena: 3
Recenzja

Mapa ta wydaje się być dość przeciętną. Zaczynamy standardowo, zajmujemy pierwsze kopalnie, jednocześnie wysyłamy zwiad i zaczynamy eksplorację. Co widzimy? Autor umieścił sporo lasów, a także pokrył teren kwiatami - te dwa rodzaje obiektów stanowią jakieś 80% ich całości. Dość charakterystyczne dla tego scenariusza jest nielosowe rozmieszczenie takich obiektów jak siedliska, czy też kaplice magii. Osłabia to balans gry - Dworek wampirów wzmocni istotnie Nekropolię, ale w wypadku Rezerwatu już tak dobrze nie będzie. Drugą cechą są dość silne potwory, które pilnują przedmiotów, czy skarbów. Czasem nie strzegą niczego - tak sobie stoją. Są one dość silne, a że nie ma jakiejś reguły, która regulowałaby siłę stworów w porównaniu do tego czego strzegą strzegą musimy uważnie wybierać przeciwników. M. in. siła potworów
Oddzielne warunki panują w labiryntach (tak nazwałem skaliste tereny na powierzchni), podziemiach i wodzie. Są one gorzej wykonane od całości - dość pustawe. Potwory są w nich też jakby silniejsze. Poza wodą - prezentującej się dobrze wizualnie, z dużą liczbą obiektów przygody i stojącymi potworami dodanymi zapewne dla grafiki.
Jak w tych warunkach radzi sobie SI? Nie jest specjalnie wzmacniania, więc dość średnio. Ogólnie natrafiałem na wrogów z wybudowanym siedliskiem drugiego poziomu, jak i czwartego. Nie stanowili większego wyzwania i często "nadziewali" się na potwory. Oprócz tego misja zawiera pewne dodatkowe tereny - całe podziemia, "labirynty", portale, więzienia, wyrocznie i miasta z sanktuarium Graala. Są one jednak gorzej wykonane (podziemia, jedno z wiezień jest niedostępne), a także niepotrzebne z punktu widzenia rozgrywki. Autor mapy nie potrafił stworzyć na tyle dobrego scenariusza, by zaciekawić gracza i skłonić do odwiedzenia ich. Mimo tych mankamentów mapa ma plusy - dobrze rozmieszczone kopalnie, dość silne potwory. Nawigacja po mapie jest prosta i intuicyjna. Finalnie oceną będzie 3.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.