Warning (2): filesize(): stat failed for PORT - 62.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

PORT - 62

Szczegóły

Autor
KOXMW
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie bohatera
Warunki przegranej
upływ czasu
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
5
Wyświetlono szczegóły
58 razy
Pobrano
12 razy
Średnia ocena
0

Zablokowane zagrywki :
- Magia Powietrza
- Bochaterowie z SPEC. Balista
- Solmyr
- Bochaterowie z Resem na start
Armia na start ( 1x T7, 3x UPG. T6 oraz 5x T1(w formie jedynek).
Gdy bedziesz wybierać frakcje nie mart się gildią magów na śnieżnej wysepce jest Tower kóry pełni funkcje gildii do 5 lvl a w naszym main zamku o ile ... heh go znajdziesz mamy max 3 lvl gildii nie zależnie od frakcji.
Naszym celem jest pokonanie Sir Mullicha ktory jest tematem tego złego snu problem w tym ze za wszelka cene na początku musisz unikać walki NPC bo nie masz szans ,ale nie mozesz się tylko chować po kątach masz 2 miesiące zanim się wybudzisz ze snu co spowoduje przegraną , kozystaj z bram klucznika i kościołów. A przeciwnikami są żywiolaki [ Ogien - 99 ATK ] [Woda 99 WIS ] [Ziemia 99 DEF] [ Powietrze 99 POW ] . GL!

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.