PORT - 62
Szczegóły
- Autor
- KOXMW
- Rozmiar
- M (72x72)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie bohatera
- Warunki przegranej
- upływ czasu
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 5
- Wyświetlono szczegóły
- 58 razy
- Pobrano
- 12 razy
- Średnia ocena
- 0
Zablokowane zagrywki :
- Magia Powietrza
- Bochaterowie z SPEC. Balista
- Solmyr
- Bochaterowie z Resem na start
Armia na start ( 1x T7, 3x UPG. T6 oraz 5x T1(w formie jedynek).
Gdy bedziesz wybierać frakcje nie mart się gildią magów na śnieżnej wysepce jest Tower kóry pełni funkcje gildii do 5 lvl a w naszym main zamku o ile ... heh go znajdziesz mamy max 3 lvl gildii nie zależnie od frakcji.
Naszym celem jest pokonanie Sir Mullicha ktory jest tematem tego złego snu problem w tym ze za wszelka cene na początku musisz unikać walki NPC bo nie masz szans ,ale nie mozesz się tylko chować po kątach masz 2 miesiące zanim się wybudzisz ze snu co spowoduje przegraną , kozystaj z bram klucznika i kościołów. A przeciwnikami są żywiolaki [ Ogien - 99 ATK ] [Woda 99 WIS ] [Ziemia 99 DEF] [ Powietrze 99 POW ] . GL!
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.