LOYNIS Hard Mode
Szczegóły
- Autor
- KOXMW
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- zajęcie miasta
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 7
- Wyświetlono szczegóły
- 830 razy
- Pobrano
- 385 razy
- Średnia ocena
- 0
Witam! Przedstawiam mapę fabularną, w której wcielamy się w postać Loynisa i zostajemy wciągnięci w intrygę. Mapa wykorzystuje kilka ciekawych mechanik z gry Heroes of Might and Magic III. Jest to swojego rodzaju escape room, w którym musimy się rozwinąć (wyfarmić) i stawić czoła całemu światu, poznając przy tym fabułę. Poniżej zamieszczam dodatkowe informacje na temat mapy.
( Dodam że mapa została zgłoszona w MapMaker AW 2k25 i nie wiem czy to dobrze ze leakuje swój nick ale trudno, najwyżej mnie zdyskwalifikują XD.)
*Wszystko, co dzieje się na mapie, ma miejsce w pierwszej turze – pominięcie tury oznacza przegraną, a w razie dużych strat w walce nasza armia, może nie być gotowa na kolejny etap. Na start nie bierz złota lub zasobó, nie oplaca sie.
*Przejście mapy jest niemożliwe bez restartowania walk – RNG potrafi być bezlitosne.
*Dla własnego dobra zalecam zapisywanie gry, np. po ukończeniu biomu.Lub odrazu PO ciężkiej walce.
*! Niektóre elementy mapy – takie jak zamki, siedliska, banki itd. – do których nie można się dostać, pełnią wyłącznie funkcję dekoracyjną. Proszę o tym pamiętać.
*Gdzies mniej wiecej połowy mapy gra zacznie wczytywać nam sie cora dłużej, az do momentu gdy bedzie pojawiać nam sie błąd [ Savegame convertion exception : array pattern errror : too many elements. ] I od tego momentu gra bedzie czytac save w sekunde, z tym komunikatem .Gra działa więc to poprostu olałem i założyłem że silnik H3 może nie dawać sobie rady z tyloma elementami w zapisie jednej tury.
*Ah i jescze jedno... Loynisie pamietaj zeby oszczedzac mane bo wszystkie studnie wyschly.
Jesli ktoś zauważy jakieś błędy, to prosze o info. No i co ... zycze powodzenia Loynise.
Ps .Podziekowania dla Josa ktory mnie motywował i dla Grubego, który wraz z Josem we wstepnych fazach mapy ją testowali.Zaoszczedzili mi troche czasu.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa zaktualizowana 9 listopada 2025 r.:
Nie chciałem wprowadzać poziomów trudności na jednej mapie, bo różnice byłyby zbyt subtelne — dlatego powstała osobne wersje Easy Mode / Hard Mode. [ HARD MODE w załącznikach ]
Poświęciłem dwa tygodnie na zmiany . Skupiłem się głównie na naprawie błędów i dopracowaniu szczegółów, a nie na rewolucyjnych zmianach.
Mimo to trochę się pozmieniało — poniżej lista ważniejszych rzeczy:
Lista zmian – Easy Mode (i nie tylko)
- Utrudniony dostęp do Rust Dragona – nie będzie już tak łatwo się do niego dostać.
-Dodane nowe dialogi oraz zmienione niektóre istniejące – poprawki fabularne i klimatyczne.
-Zmiana w misji z czapką admirała ( czapka olewa zablokowanie summon boath )
-Znacznie znerfione pojawianie się czartów – występują rzadziej; kebaby wciąż są, ale w mniejszej ilości (w -trybie Hard całkowicie zablokowane).
-Róg Otchłani jest raczej nie do zdobycia, ale miejsce po nim pozostaje jako pomnik starej wersji xd.
-Lekkie zmniejszenie many, przy jednoczesnym zwiększeniu jej wykorzystania w trakcie rozgrywki.
-Zmiana prawie każdego bossa.
-Naprawiony błąd, dzięki któremu można było zostać nekromantą i pozostawić Loynisa przy życiu, używając DD. Teraz teren został pokryty Curse Ground (podziękowania dla Aine za zlokalizowanie błędu).
link do LOYNIS Easy Mode https://www.heroes3.eu/download/mapy/2199-loynis-easy-mode