Warning (2): filesize(): stat failed for LOYNIS.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

LOYNIS Hard Mode

Szczegóły

Autor
KOXMW
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
zajęcie miasta
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
7
Wyświetlono szczegóły
830 razy
Pobrano
385 razy
Średnia ocena
0

Witam! Przedstawiam mapę fabularną, w której wcielamy się w postać Loynisa i zostajemy wciągnięci w intrygę. Mapa wykorzystuje kilka ciekawych mechanik z gry Heroes of Might and Magic III. Jest to swojego rodzaju escape room, w którym musimy się rozwinąć (wyfarmić) i stawić czoła całemu światu, poznając przy tym fabułę. Poniżej zamieszczam dodatkowe informacje na temat mapy.
( Dodam że mapa została zgłoszona w MapMaker AW 2k25 i nie wiem czy to dobrze ze leakuje swój nick ale trudno, najwyżej mnie zdyskwalifikują XD.)
*Wszystko, co dzieje się na mapie, ma miejsce w pierwszej turze – pominięcie tury oznacza przegraną, a w razie dużych strat w walce nasza armia, może nie być gotowa na kolejny etap. Na start nie bierz złota lub zasobó, nie oplaca sie.
*Przejście mapy jest niemożliwe bez restartowania walk – RNG potrafi być bezlitosne.
*Dla własnego dobra zalecam zapisywanie gry, np. po ukończeniu biomu.Lub odrazu PO ciężkiej walce.
*! Niektóre elementy mapy – takie jak zamki, siedliska, banki itd. – do których nie można się dostać, pełnią wyłącznie funkcję dekoracyjną. Proszę o tym pamiętać.
*Gdzies mniej wiecej połowy mapy gra zacznie wczytywać nam sie cora dłużej, az do momentu gdy bedzie pojawiać nam sie błąd [ Savegame convertion exception : array pattern errror : too many elements. ] I od tego momentu gra bedzie czytac save w sekunde, z tym komunikatem .Gra działa więc to poprostu olałem i założyłem że silnik H3 może nie dawać sobie rady z tyloma elementami w zapisie jednej tury.
*Ah i jescze jedno... Loynisie pamietaj zeby oszczedzac mane bo wszystkie studnie wyschly.
Jesli ktoś zauważy jakieś błędy, to prosze o info. No i co ... zycze powodzenia Loynise.
Ps .Podziekowania dla Josa ktory mnie motywował i dla Grubego, który wraz z Josem we wstepnych fazach mapy ją testowali.Zaoszczedzili mi troche czasu.

Komentarze

2025-11-09 21:54:58
Ocena: brak

Mapa zaktualizowana 9 listopada 2025 r.:
Nie chciałem wprowadzać poziomów trudności na jednej mapie, bo różnice byłyby zbyt subtelne — dlatego powstała osobne wersje Easy Mode / Hard Mode. [ HARD MODE w załącznikach ]
Poświęciłem dwa tygodnie na zmiany . Skupiłem się głównie na naprawie błędów i dopracowaniu szczegółów, a nie na rewolucyjnych zmianach.
Mimo to trochę się pozmieniało — poniżej lista ważniejszych rzeczy:
Lista zmian – Easy Mode (i nie tylko)
- Utrudniony dostęp do Rust Dragona – nie będzie już tak łatwo się do niego dostać.
-Dodane nowe dialogi oraz zmienione niektóre istniejące – poprawki fabularne i klimatyczne.
-Zmiana w misji z czapką admirała ( czapka olewa zablokowanie summon boath )
-Znacznie znerfione pojawianie się czartów – występują rzadziej; kebaby wciąż są, ale w mniejszej ilości (w -trybie Hard całkowicie zablokowane).
-Róg Otchłani jest raczej nie do zdobycia, ale miejsce po nim pozostaje jako pomnik starej wersji xd.
-Lekkie zmniejszenie many, przy jednoczesnym zwiększeniu jej wykorzystania w trakcie rozgrywki.
-Zmiana prawie każdego bossa.
-Naprawiony błąd, dzięki któremu można było zostać nekromantą i pozostawić Loynisa przy życiu, używając DD. Teraz teren został pokryty Curse Ground (podziękowania dla Aine za zlokalizowanie błędu).
link do LOYNIS Easy Mode https://www.heroes3.eu/download/mapy/2199-loynis-easy-mode

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.