War of the wastelands
Szczegóły
- Autor
- Zealot
- Rozmiar
- Średnia (75x75)
- Poziom trudności
- Średnio zaawansowany
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2136 razy
- Pobrano
- 1961 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Ciekawie i starannie zrealizowany scenariusz, w którym teren startowy każdego z gracza jest chroniony przez bramę graniczną. Każdy z graczy może z łatwością się nią przedostać do reszty mapy, ale jeśli zechce pokonać wrogów, będzie musiał dostać się do podziemi, gdzie znajdują się namioty kluczników do każdego koloru bram.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
To bardzo dobrze opracowany, kreatywny scenariusz. Każdy z graczy ma wydzielony sobie sektor na którym znajdują się kopalnie wszelkiego rodzaju, sporo skrzynek i kilka innych obiektów, aby się nie zanudzić. Gdy oczyścimy teren możemy skierować się którąś bramą do strefy wewnętrznej, albo portalem też do takiej. Strefa wewnętrzna dla każdego gracza zawiera położoną obok miast dolinę z miastem (niepowiązanym), oraz paroma innymi ciekawostkami, w tym chatą misji. Poza strefami położone są tytułowe nieużytki, czyli pustynia, lub bagno. Kręcą się tam różne potwory. Generalnie dzięki nieużytkom możemy dostać się do dodatkowych miejsc, w tym do podziemi - z namiotami kluczników.
Misja jest wykonana ładnie. Pustynia wygląda idealnie, bagno takoż. Gracz zielony zaczyna na terenie niby Wenecji. Walorom technicznym towarzyszą fabularne - kilka zdarzeń, chat misji. wyrocznie. Sprawia to, że ten scenariusz zasługuje na wysoką ocenę - 5.