Ciemnota
Szczegóły
- Autor
- cuprumik
- Rozmiar
- G (252x252)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- oflagowanie wszystkich siedlisk
- Warunki przegranej
- upływ czasu
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 45 razy
- Pobrano
- 17 razy
- Średnia ocena
- 0
Dawno, dawno temu, za górami, za lasami...
...panowała CIEMNOTA. Władza od wieków tkwiła w rękach ciemniaków i ostało się niewielu mądrych. Czary zostały zapomniane lub zbyt mało jest tych, którzy są w nich biegli.
Na szczęście ty należysz do osób światłych, którzy mogą to zmienić.
(wersja 1.01)
---
Cześć! Przed Wami mapa, którą (z przerwami) tworzyłem gdzieś od jesieni 2021 roku. Nawet miałem plan wrzucić ją na zeszłoroczny konkurs, jednak wybitnie nie zdążyłem.
Tworząc tę mapę nie miałem zamiaru popełnić wyzwania w stylu "diabła w szczegółach". Podobnie jak moje poprzednie wrzucane tu mapy, ta też miała być casualowa. Do pogrania przy Familiadzie po niedzielnym rosołku. Zgaduję jednak, że od tych poprzednich jest jednak trudniejsza.
Mapa ma dość sporo tekstu, który jednak nie jest do czegoś szczególnie niezbędny. Jak ktoś czytać nie lubi, nie musi się na nim szczególnie skupiać. Ale cała reszta być może uśmiechnie się dzięki niemu od czasu do czasu.
OK, pora na kilka technicznych informacji (możliwe spoilery).
- - - - - - - - - - - - - - - - -
-Warunki wygranej: standard (oflagowanie jest tak naprawdę opcjonalne, dla lubiących inne podejście)
-Warunki przegranej: limit czasowy - 10 miesięcy
-Zaklęcia niedostępne w gildiach magów (choć występujące na mapie): TP, DD, Fly, Water Walk, Summon Boat, VA, VE; Slow, Haste
-Zbanowane artefakty: Angel Wings, Boots of Levitation
-Wielu bohaterów ma zmienione startowe umiejętności/zaklęcia.
-Nekromanci i Rycerze Śmierci (z jednym wyjątkiem) zaczynają BEZ Nekromancji.
-Każdy gracz ma na starcie dostęp do tylko 3 bohaterów magii oraz nie ma dostępu do bohaterów frakcji (miast) innych graczy (mówiąc inaczej - grając Strongholdem (Twierdzą) nie znajdziesz w Tawernie Tazara). Jest tu kilka wyjątków oraz nadal można wynająć bohaterów frakcji niegranych przez żadnego gracza.
-Tworzenie mapy rozpocząłem przed wersją 1.7, a więc jeszcze przed ostatnim buffem m.in. do Eagle Eye i Misticism. Zamysł był taki, żeby zdolności te były bardziej przydatne. Po ostatniej aktualizacji są zapewne tym bardziej do rozważenia przy wybieraniu/levelowaniu bohatera.
-Wybór poziomu trudności wpływa na ilość buffów otrzymywanych przez AI.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.