Code Context<?php $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
<?php }
<?php $filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Naszym celem będzie oczyszczenie Zewnętrznych krain z plagi smoków, ale łatwiej będzie można poradzić sobie z plagą innych graczy. Ich ósemka reprezentuje komplet oryginalnych stronnictw. W strefach startowych oprócz zestawu kopalni będą wzmocnienia i siedliska – niektóre nie związane z miastem gracza. Oprócz nich chatki misji. Do wrogów można się przedostać różnie, drogą lądową po pokonaniu strażników, wodą. Portalem, ale te łączą z neutralnymi miejscówkami. Strefy neutralne są różne, na ogół w postaci wysp. Wśród nich trzy nowe miasta, spośród których wyróżniają się Wrota żywiołów, do których wstęp trzeba wykupić, a potem wyrąbać sobie mieczem. Tylko to umożliwi wizytę u klucznika i dostęp do specjalnej strefy, w której znajdują się smocza utopia, portale prowadzące pod zamki innych graczy, Graal i portale prowadzące do ostatecznego celu, czyli oddziału 50 Błękitnych smoków.
~~
Mapa wykonana jest estetycznie, z dużą ilością obiektów przygody i odpowiednią dekoracji, które cechuje oryginalność. Fabuła nie jest mocna rozwinięta, ale jest, każdego pierwszego dnia tygodnia ludzcy gracze tracą 2 000 złota, niby drobne, a szkodliwe wydarzenie. Zewnętrzne krainy skrywają w sobie chaty misji, Puszki pandory, Róg otchłani, możliwość rekrutacji neutralnych jednostek i uwolnienia bohaterów. Autor zablokował większość czarów logistycznych, część artefaktów, odblokował za to Odporność. Niby celem misji będzie pokonanie Błękitnych, ale jest to na tyle czasochłonne, że prościej będzie wykończyć przeciwników. Może ludzcy gracze mogą się umówić na takie wyzwanie, by nie toczyć walki bezpośrednio ze sobą. Niech oceną będzie solidne 4, pozostaje czekać na Wewnętrzne krainy.