Two neighbours
Szczegóły
- Autor
- Sebastian Maksym
- Rozmiar
- S (36x36)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 2
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 574 razy
- Pobrano
- 130 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Dwójka przeciwników spotka się na tej niewielkiej, przeciętej górami, mapie. Aby móc pokonać przeciwnika niezbędny stanie się desant powietrzny, a aby się wzmocnić gracze będą musieli skierować się do podziemi, z kopalniami złota i Graalem do wykopania.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapka dla dwóch ludzkich graczy - SI nie dostaje w przeciwieństwie do nich wsparcia finansowego. Gracze zaczynają w strefie z siedliskami i kopalniami, a także siedliskiem strzelców. Powinni zająć podziemne miasto do którego wiedzie portal, a po odblokowania klucznika do centralnej strefy gdzie znajdują się kopalnie złota, smocza utopia, Graal i inne wzmacniające obiekty. Aby dostać się do przeciwnika należy zająć kopalnię sterowców, której strzeże oddział molochów, na terenie wydmowym.
~~
Ogólnie wykonanie mapy jest poprawne wizualnie, Dwójka sąsiadów jest dobrze zbalansowana. Nie ma fabuły, jest trochę chatek misji, pomysł ze sterowcami jest cenny, cały czas ten nowy rodzaj podróżowania jest rzadko dostępny. To co na minus to dostępność nawigacji, związanych z nią i innymi równie pożytecznymi umiejętnościami. Nie wiem, czy umieszczenie oddziałów molochów nie faworyzuje miast z dużą ilością strzelców, zwłaszcza, że na mapie pojawiają się anielskie strzały. Finalnie oceną niech będzie 4.