Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Mapkę zacząłem bez specjalnej myśli o zwycięstwie, ot, zagrać, zrobić szybki rajd, zobaczyć jak daleko zajdę z 10 paladynami, kładąc pokotem kolejne hordy wiedźm. Okazało się, że to wcale nie najgorsza taktyka, ba, w zasadzie jedyna słuszna! :P Mając do dyspozycji na starcie niewiele zasobów zmuszony byłem do dalekich wypadów na wrogie terytoria. Komputer tymczasem rozpierzchł się po planszy, dzięki czemu szybko wyczyściłem rodzime ziemie czarownic. Po przegonieniu po lasach okolicznych niedobitków, na sam koniec zostawiłem sobie szturm na największą z wrogich twierdz, nie będę jednak zdradzał, gdzie jest ona usytuowana ;) Do tego in plus są zmienione wartości wrogich oddziałów, zwłaszcza na początku, gdy dysponujemy samymi paladynami, warto pokusić się o kilka bardziej taktycznych walk.
Mapka ma jednak kilka mankamentów. SI w swej najbliższej okolicy ma bardzo silnie strzeżone kopalnie, których nie szturmuje, co szybko zaczyna spowalniać jego rozwój. Praktycznie bez trudu dotarłem do siedzib czarownic, nim te zdołały się umocnić, przydałyby się jakieś czy to stwory, czy przeszkody terenowe, które by mnie spowolniły. Poza tym ostatnia twierdza jest odcięta od reszty świata i myslę, że gdyby możliwy był do niej dostęp poprzez teleport, nowe zastępy wrogów wychodzące nie-wiadomo-skąd bardzo urozmaiciłyby rozgrywkę. Koniec końców mapka była bardzo krótka, toteż podsumowując otrzymuje ode mnie zacną notę 4,5.
Moje rezultaty (rycerz-poziom 17):
https://postimg.cc/image/ux3tsjeyb/
https://postimg.cc/image/a07lnvwcz/