Warning (2): filesize(): stat failed for [HotA] Alderski's Grand Skill Test v1.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Alderski's Grand Skill Test v1

Szczegóły

Autor
Alderski
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Normalny
Język
Angielski
Podziemia
Tak
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
2
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
781 razy
Pobrano
536 razy
Średnia ocena
0

Skill test wykorzystujący nowe możliwości Hoty i wprowadzający kilka nowości:
- Lepiej zbalansowane siły armii obu graczy dzięki wyrównaniu sumy “AI value”
- W zależności od specjalności, bohaterowie mają różne poziomy startowe (uwydatnione specjalności jednostek)
- 110 różnych losowych bonusów (oprócz standardowych grobowców, uczonych i kapliczek)
- 4128 różnych pól walki (kombinacja każdego terenu z każdym terenem specjalnym)
- Ogromna mapa (G-size) pełna różnych scenek cieszących oko
Wersja 1.7.0 wprowadziła w edytorze możliwość ustalenia liczebności jednostek za pomocą tzw. “value”. Dzięki temu, w tej mapie liczba jednostek jest ustalana proporcjonalnie do ich relatywnej siły - w tym Skill Teście nie ma sytuacji, że jeden gracz dostaje 1 archanioła, a drugi 25 chłopów. “Strategia” nie będzie się już opierać na wylosowaniu najsilniejszych jednostek siódmego poziomu, teraz gorsze jednostki zyskujemy w większej liczebności! Sumaryczna siła takiej armii będzie mniej więcej jednakowa każdej gry, ale w tej mapie gracz losuje jedną z 37 dystrybucji sił jednostek - może być tak, że wszystkie 7 jednostek będzie relatywnie tak samo silna, albo tak, że jedna z 7 będzie o wiele silniejsza niż pozostałe 6 (tzw. “powerstack”).
HotA 1.7.0 wprowadziła też możliwość ustalenia wyższego poziomu startowego bohatera bez nadawania im umiejętności na start za każdy poziom. Dzięki temu, w tej mapie niektórzy bohaterowie zaczynają z wyższym poziomem aby uwydatnić ich specjalność - szczególnie tyczy się to specjalności od jednostek. Jeśli będziesz miał na tyle “skilla”, aby wylosować specjalistę od jednostki i daną jednostkę, będzie ona miała spory bonus do ataku i obrony!
W standardowych skilltestach utarł się schemat, że odwiedzamy grobowce po artefakty, zdobywamy armię, zyskujemy poziomy, uczymy się czarów i zbieramy paru uczonych. W tym jest to samo, jednak na koniec losujemy jeszcze jeden z 110 bonusów - może być to zwykły bonus do morale/szczęścia, umiejętność, czar lub wiele innych!
Walka toczy się na jednym z 4128 pól - możliwa jest każda kombinacja terenu z każdym terenem specjalnym lub jego brakiem. Dostępne każde tło walki poza statkiem - lasy, góry, pustynia na ziemi lub pod ziemią. Każde z powyższych ma do tego kilka wariantów przeszkód na polu walki - ponieważ są one ustalone z góry dla każdej koordynaty na mapie.
Sama mapa jest ogromnego rozmiaru G - pozwoliło to zmaksymalizować losowość w mapie, a ogromna przestrzeń została wypełniona ładnymi krajobrazami. Jest na co popatrzeć w międzyczasie.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.