Bezkrólewie Raemunon
Szczegóły
- Autor
- Natalie1993
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 1319 razy
- Pobrano
- 721 razy
- Średnia ocena
- 0
Moja pierwsza mapka :)
Kontynent Raemunon przez tysiące lat podzielony był na pięć państw należących do istot magicznych. 175 lat temu na Raemunon przybyli ludzie, którzy podbili wszystkie państwa i zniewolili magiczne istoty. Nagła śmierć króla pozostawiła królestwo ludzi w żałobie i strachu, ponieważ król nie pozostawił po sobie żadnego następcy a z dalekiego południa dochodzą niepokojące pogłoski
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Witam
Brawo, że ktoś jeszcze tworzy mapy pod "klasyczną" wersję hirków (RoE, AB, SoD). Podoba mi się to! Zresztą polecam edytor/grę w klasyczne hirki wszystkim początkującym. Lepsze do nauki edytora/zasad gry, niż HotA. :) Także pierwszy plus ode mnie ląduje za wersję gry :)
Jak chodzi o całą resztę, to dopiero przejrzałem edytor (gram chwilowo inną mapę, nie chcę odpalać kilku na raz, obiecuję wrócić za niedługo do "Bezkrólewia") to mam kilka uwag (które zapewne będą rzutować na końcową opinię z gry):
- Neutrale się edytuje! W takiej formie w jakiej są, to albo będą przed nami uciekać, albo się przyłączać. A za chwilę ktoś zacznie narzekać na brak balansu, bo ten dostał hydry, a tamten feniksy. Troszkę mniej losowości!
- Jak przy losowości, to może artefakty też powinny być bardziej losowe? Muszę się tej kwestii przyjrzeć ;)
- Powierzchnia wygląda jako tako (wiadomo, początkujący map-maker), ale za to podziemia są puste, nudne, monotonne! Trza je dopieścić wizualnie!
- Pamiętaj, że bohater rusza się też po skosie. W północno-zachodniej części, na wyspie są strażnicy graniczni. Po otwarciu niebieskiego, można zgarnąć skrzynkę (ruch do góry i w lewo) i ominąć brązowego strażnika. A co za tym idzie, mamy jeden namiot mniej do odszukania i zdobycia.
W sumie wygląda całkiem ok. Dopieścić, poprawić parę błędów i będzie całkiem znośnie ;)
Pozdrawiam
Mapa poprawnie wykonana z kilkoma drobnymi błędami takimi jak na przykład 99/44/0. Brak informacji dla początkujących o typie mapy(kapania). Brak myśli przewodniej i edycji CPU. Więcej informacji prześlę na konto. Widzę duży potencjał, ale i wiele jeszcze pracy.
Dzięki za komentarze i uwagi :) To była pierwsza mapka jaką stworzyłam, więc wszelkie uwagi biorę do serca i zastosuję przy następnej :)