Warning (2): filesize(): stat failed for mapka na l4.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Bezkrólewie Raemunon

Szczegóły

Autor
Natalie1993
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
8
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
1319 razy
Pobrano
721 razy
Średnia ocena
0

Moja pierwsza mapka :)
Kontynent Raemunon przez tysiące lat podzielony był na pięć państw należących do istot magicznych. 175 lat temu na Raemunon przybyli ludzie, którzy podbili wszystkie państwa i zniewolili magiczne istoty. Nagła śmierć króla pozostawiła królestwo ludzi w żałobie i strachu, ponieważ król nie pozostawił po sobie żadnego następcy a z dalekiego południa dochodzą niepokojące pogłoski

Komentarze

2024-01-12 16:34:01
Ocena: brak

Witam
Brawo, że ktoś jeszcze tworzy mapy pod "klasyczną" wersję hirków (RoE, AB, SoD). Podoba mi się to! Zresztą polecam edytor/grę w klasyczne hirki wszystkim początkującym. Lepsze do nauki edytora/zasad gry, niż HotA. :) Także pierwszy plus ode mnie ląduje za wersję gry :)
Jak chodzi o całą resztę, to dopiero przejrzałem edytor (gram chwilowo inną mapę, nie chcę odpalać kilku na raz, obiecuję wrócić za niedługo do "Bezkrólewia") to mam kilka uwag (które zapewne będą rzutować na końcową opinię z gry):
- Neutrale się edytuje! W takiej formie w jakiej są, to albo będą przed nami uciekać, albo się przyłączać. A za chwilę ktoś zacznie narzekać na brak balansu, bo ten dostał hydry, a tamten feniksy. Troszkę mniej losowości!
- Jak przy losowości, to może artefakty też powinny być bardziej losowe? Muszę się tej kwestii przyjrzeć ;)
- Powierzchnia wygląda jako tako (wiadomo, początkujący map-maker), ale za to podziemia są puste, nudne, monotonne! Trza je dopieścić wizualnie!
- Pamiętaj, że bohater rusza się też po skosie. W północno-zachodniej części, na wyspie są strażnicy graniczni. Po otwarciu niebieskiego, można zgarnąć skrzynkę (ruch do góry i w lewo) i ominąć brązowego strażnika. A co za tym idzie, mamy jeden namiot mniej do odszukania i zdobycia.
W sumie wygląda całkiem ok. Dopieścić, poprawić parę błędów i będzie całkiem znośnie ;)
Pozdrawiam

2024-01-15 09:47:41
Ocena: brak

Mapa poprawnie wykonana z kilkoma drobnymi błędami takimi jak na przykład 99/44/0. Brak informacji dla początkujących o typie mapy(kapania). Brak myśli przewodniej i edycji CPU. Więcej informacji prześlę na konto. Widzę duży potencjał, ale i wiele jeszcze pracy.

2024-01-18 13:30:58
Ocena: brak

Dzięki za komentarze i uwagi :) To była pierwsza mapka jaką stworzyłam, więc wszelkie uwagi biorę do serca i zastosuję przy następnej :)

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.