Kings of Mars
Szczegóły
- Autor
- Rzeźnik
- Rozmiar
- M (72x72)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 1070 razy
- Pobrano
- 830 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Druga mapa H3 HoTA mojego autorstwa. Jest to niewielki scenariusz inspirowany planetą Mars i Jebus Crossem, stworzony z myślą o rozgrywce multiplayer z rodziną na święta. Mapa nie zawiera fabuły i jest skonstruowana w stylu mirror dla 4 graczy. Miasto do wyboru nie jest miastem startowym, lecz drugorzędnym. Wszyscy gracze zaczynają z miastem Dungeon (Loch).
English map description:
Thousands years ago on planet Mars life grown very well. Many civilizations of Marsians created their unique magnificent subjects. One time four kings of marsianian kingdoms decided to test their realms. Who will be the greatest king? Try your skills on cross-like mirror map to prove your glory!
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Nietypowa, zbalansowana mapa bitewna. Gracze mogą wywodzić się z czterech frakcji - Bastionu, Fortecy, Inferno, Cytadeli. Ale każdy z nich zaczyna z Lochem, toteż początkowo nasza armia składać się może z dwóch rodzajów armii. Początki są trudne, musimy pokonać oddziały 2 lvl aby zdobyć odkrywkę rudy. Strefa gracza składa się z siedlisk 1 i 2 lvl Lochu, dodatkowych kopalni i źródeł surowców, a także nieco skarbów. Tartak dostępny jest dopiero po pokonaniu Diamentowych golemów, co znacząco spowalnia rozbudowę miasta. Jeśli wybudujemy silną armię możemy pokonać strażnika portalu i znaleźć się w pobliżu drugiej strefy. Składa się na nią miasto naszej pierwotnej frakcji, siedliska i kopalnie złota, a także artefakty różnej mocy. Centrum mapy stanowi otoczony garnizonami fort (drewniany), kto pierwszy pokona strażników zagarnie cztery skarby. Od momentu osiągnięcia tego miejsca musimy dysponować armią zdolną atakować wrogów i drugą do ochrony naszej domeny.
Od strony wizualnej mapa jest wykonana doskonale. Mimo że większość terenu to skorupa, nie ma wrażenia monotonii, zapewniają ją umiejętnie wykorzystane ozdoby, w tym ciekawie wkomponowane dekoracje wodne. Od strony technicznej błędem jest usytuowanie kryształowych golemów 55:14:0 co umożliwia niebieskiemu szybszą eksplorację. Autor zablokował nawigację i związanych z nią bohaterów i czary, a także DD i Lot. Zablokowani zostali też herosi związani z Przystanią, a nie np. specjalizujący się w jednostkach z Lochu. Na mapie nie ma obelisków, zadań, fabuły. Finałową oceną będzie solidne 4.