Warning (2): filesize(): stat failed for Zima Stulecia.h3c [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Zima Stulecia

Szczegóły

Autor
Aquariadael/Krzysiek Kelasz
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
zdobycie artefaktu
Warunki przegranej
strata bohatera
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
5
Wyświetlono szczegóły
1954 razy
Pobrano
1209 razy
Średnia ocena
3.0000000000000000

ZIMA STULECIA
10 lat trwa już najdłuższa zima, jaką pamięta Królestwo Sol. Prorokowie zapowiadali, że nadejdzie czas próby i śmierci, ale ludzie w końcu zapomnieli o słowach mędrców, wiecznie przejęci życiem doczesnym. Niewielu się na to przygotowywało, a jeszcze mniej wiedziało, jak będzie wyglądać ten czas próby i śmierci. Nazywasz się Elaidon i na długo przed nadejściem Zimy Stulecia służyłeś, jako najlepszy z najemników w królestwie. Twoja sława Cię wyprzedza i przez długi czas byłeś najmowany do zadań nie do wykonania za więcej niż godziwą stawkę. Niewielu może pozwolić sobie na Twoje usługi, ale Król Krainy Sol zdecydowanie należy do ludzi, którzy mogą sobie na to pozwolić. Odmowa nie wchodziła w grę i kiedy zostałeś zaproszony do Króla i dowiedziałeś się, co konkretnie masz uczynić, wiedziałeś, że nie możesz odmówić, choć pojęcia nie miałeś, co zrobić. Jak człowiek może powstrzymać coś, co leży tylko w mocy matki natury? Król najwyraźniej się nie kłopotał nad tym problemem, wierząc, że dokonasz niemożliwego, mówiąc, że skoro płaci, to wymaga. O tyle, o ile większości szaleńcom, którzy stawiają przed Tobą takie żądania możesz odmówić i przy okazji naubliżać, tak teraz wiedziałeś, że lepiej zachować własne zdanie dla siebie.
Od twórcy: Wiele lat temu stworzyłem i skończyłem kampanie, ale nigdy jej nie udostępniłem... Zupełnie o niej zapomniałem, ale w końcu sobie o niej przypomniałem, gdy przeglądałem mój stary folder na dysku przenośnym. :)) Cud, że się zachowało. Postanowiłem, że ją udostępnię, bo włożyłem w nią ogrom czasu i pracy. Bardzo skupiałem się na fabule, zabawie, klimacie i na tym, aby mapy były przyjemne dla oka. Chciałbym żeby sprawiła komuś tyle radości, ile mi jej tworzenie. Warto wspomnieć, że nie skupiałem się zbytnio na mechanice/poziomie trudności, więc mapa będzie idealna dla niedzielnych graczy, który chcą sobie odpocząć . :))

Komentarze

2022-09-30 11:32:55
Ocena: 3

Zdecydowanie widać napracowanie autora, ale z bólem serca nie mogę wystawić tej kampanii więcej niż trzy gwiazdki.
Jest to prosta kampania poziomem trudności przypominająca Kroniki. Na każdej z map jesteśmy daleko od komputera, mamy mnóstwo czasu na rozwój, dostęp do ogromu surowców i kopalń, potężnych artefaktów, zaklęć oraz tonę ulepszeń do statystyk. Już po ukończeniu pierwszej mapy mój bohater stał się niezwyciężonym bogiem. Najbardziej "zepsuło" go znalezienie Graala (wymagało odwiedzenia tylko jednego obelisku) i wybudowania jego sanktuarium we Wrotach Żywiołów, co dało mi dostęp do wszystkich zaklęć. To wystarczyło, żeby resztę map ekspresowo przeskoczyć wrotami wymiarów, po drodze zbierając armie z siedlisk najpotężniejszych, neutralnych smoków. Jestem niedzielnym graczem, ale nawet dla mnie kampania była zbyt prostą, odmóżdżającą igraszką.
Fabuła jest prosta i klimatyczna jak w oryginalnych kampaniach. Teksty są dobrze napisane, ale mają liczne błędy ortograficzne i wymagają korekty. To, kim jest Weronika, było dla mnie takim samym "nieprzewidywalnym zaskoczeniem" jak to, kim jest czarodziej Sandro z Cienia Śmierci, :) ale miało to właśnie urok fabuł NWC sprzed powstania Heroes IV, i dlatego mi się podobało.
Myślę, że po podniesieniu poziomu trudności (na pewno nie powinniśmy móc skończyć pierwszej mapy z wszystkimi zaklęciami i tak sporymi statystykami) to może być fajna kampania dla odstresowania. Mniej głaskania po głowie, a więcej wyzwania, potu i krwi, a będzie dobrze.
Mój wynik:
https://i.imgur.com/33HdkYi.png

2022-10-30 21:05:53
Ocena: brak

Kampania została zaktualizowana 30 października 2022 r. Zmiany obejmują:
- likwidacje możliwości poznania wszystkich czarów w pierwszym scenariuszu
- sojusz umożliwiający skorzystanie z Miejskiego Portalu
- zablokowaną ścieżkę dostępu

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.