Warning (2): filesize(): stat failed for liga.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Liga rusza!

Szczegóły

Autor
Brando
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
6
Wyświetlono szczegóły
1784 razy
Pobrano
1037 razy
Średnia ocena
0

Na mapie tej jako policjanci musimy poradzić sobie z agresywnymi kibolami. Gracz ludzki reprezentuje Zamek, zaś gracze sterowani przez SI pogrupowani są w dwa sojusze po trzech graczy każdy. Wszyscy są z frakcji Twierdzy. Oprócz tego specyfiką mapy oprócz ukształtowania terenu są zmienione imiona bohaterów, a także fakt że ci z dobrych frakcji dostępni są wyłącznie graczowi ludzkiemu, a pozostali - SI. Ponad to autor zablokował najpotężniejsze czary logistyczne i dyplomację. Można znaleźć Graala i stać się ofiarą zasadzki.

Komentarze

2022-05-05 06:36:00
Ocena: brak

Co to ma być?
Zaczynamy w centrum mapy z nierozbudowanym zamkiem, podstawowymi kopalniami i kompletnie bez zasobów i artefaktów. Wyjścia ze strefy strzegą smoki (czerwone/zielone/czarne/etc.) w liczbie około 20stu. Wiecie ile minie czasu, zanim rozbudujemy zamek i pokonamy smoki skoro nie mamy kasy/zasobów na rozbudowę i rekrutacje?
Poza tym na mapie wieje nudą i pustymi przestrzeniami.
Na północy jest strażnik strzegący zejścia do podziemi. Patrzyłem tylko w edytor, ale czy aby jego nie da się obejść idąc po skosie (?).
Jednym słowem, szybkie rzut okiem w edytor i odechciało się grać...

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.