Liga rusza!
Szczegóły
- Autor
- Brando
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 6
- Wyświetlono szczegóły
- 1709 razy
- Pobrano
- 968 razy
- Średnia ocena
- 0
Na mapie tej jako policjanci musimy poradzić sobie z agresywnymi kibolami. Gracz ludzki reprezentuje Zamek, zaś gracze sterowani przez SI pogrupowani są w dwa sojusze po trzech graczy każdy. Wszyscy są z frakcji Twierdzy. Oprócz tego specyfiką mapy oprócz ukształtowania terenu są zmienione imiona bohaterów, a także fakt że ci z dobrych frakcji dostępni są wyłącznie graczowi ludzkiemu, a pozostali - SI. Ponad to autor zablokował najpotężniejsze czary logistyczne i dyplomację. Można znaleźć Graala i stać się ofiarą zasadzki.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Co to ma być?
Zaczynamy w centrum mapy z nierozbudowanym zamkiem, podstawowymi kopalniami i kompletnie bez zasobów i artefaktów. Wyjścia ze strefy strzegą smoki (czerwone/zielone/czarne/etc.) w liczbie około 20stu. Wiecie ile minie czasu, zanim rozbudujemy zamek i pokonamy smoki skoro nie mamy kasy/zasobów na rozbudowę i rekrutacje?
Poza tym na mapie wieje nudą i pustymi przestrzeniami.
Na północy jest strażnik strzegący zejścia do podziemi. Patrzyłem tylko w edytor, ale czy aby jego nie da się obejść idąc po skosie (?).
Jednym słowem, szybkie rzut okiem w edytor i odechciało się grać...