[HotA] Choroba zwana informacją
Szczegóły
- Autor
- DODO
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- przetrwanie określonego czasu
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2385 razy
- Pobrano
- 2135 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Nigdy się nie bój, ponieważ we wszechświecie nie ma realnego lęku, jest tylko brak wiedzy i zrozumienia.
Miłej podróży we Świecie Heroes. Warunek zwycięstwa: Przetrwanie , 300 tur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszystkie wysłane przez DODO karty map (schematy) są do dowolnej edycji i interpretacji moderatorów KRYPTY MAP/ Jaskinia Behemota.
DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE I POŚWIĘCONY CZAS.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Zacna, niełatwa mapa o zróżnicowanych warunkach. Mapa oferuje rozgrywkę dla 4 graczy z których każdy ma różne stronnictwa do wyboru, jednak nigdy nie są nimi Wrota Żywiołów. I tak czerwony może być Zamkiem, Nekropolią, Cytadelą, Przystanią, pomarańczowy Bastionem, Nekropolią, Inferno, Fortecą i Przystanią, fioletowy Twierdzą, Inferno, Nekropolią, Lochem lub Fortecą, a seledynowy Bastionem, Twierdzą, Inferno, Lochem, Fortecą i Cytadelą. Dodatkowo spośród graczy pozycją wyróżnią się czerwony - zaczyna na wyspie, jakkolwiek pierwszego dnia ma budowaną stocznie i surowce na pierwszy statek. Jeśli o wsparciu mowa to gracze sterowani przez SI otrzymują dodatkowe zasoby i co miesiąc - jednostki w startowym mieście. Gracze ludzcy też otrzymują jednostki i złoto, ale co miesiąc i jednocześnie tracą pozostałe zasoby.
~~~
Od strony wizualnej wykonanie mapy jest perfekcyjne. Wszystkie krainy są piękne, różne lokacje osadzone są w pomysłowych i klimatycznych miejscach. Mapa wydaje się być większą niż L-ka. Na mapie nie ma fabuły, jedynie w butelkach znajdują się cytaty - od gracza zależy, czy uzna je za inspirujące, czy pretensjonalne. Są chaty misji i bramy misji - odnośnie tych pierwszych warto zauważyć, że są tam misje wielokrotne, więc czasem warto wypełnić zadanie aby odblokować następne. Oprócz nich znajdują się też liczne obeliski i więzienia z niektórymi niestandardowymi bohaterami. Tutaj warto zauważyć, że DODO zablokował najsłabszych, sokolookich bohaterów, a niektórych innych zmodyfikował. Podobnie zablokowane zostały najsłabsze/najsilniejsze czary, umiejętności i artefakty. Autor umieścił też monolity wejścia/wyjścia co wyszło średnio bowiem biały monolit prowadzi na wyspę gdzie nie ma stoczni i tym samym staje się pułapką na SI.
~~~
Rozgrywka przebiega w sposób różny, niewątpliwie najpierw natrafią na siebie gracze "kontynentalni". Gracz na wyspie może szybko poprawić sobie ekonomię eksplorując skarby nawodne, jednak zdobywanie wysp jedna za drugą jest czasochłonne, zwłaszcza, że każdy z graczy ma wokół swego miasta siedziby istot 1-4 poziomu, a tylko wyspiarz musi odwiedzać te siedliska drogą wodną. Miasta neutralne występują, są jednak dobrze strzeżone. Jednak po zajęciu możemy w nich z miejsca wykupić sporo stworów, są dobrze rozbudowane, aczkolwiek stwory 7 lvl dostępne są tylko w startowych miastach. Na mapie nie tak łatwo o zasoby, ciekawym rozwiązaniem jest sprawienie, że rudę można wydobywać tylko w opuszczonych kopalniach, co czyni ten zasób zaskakująco istotnym. Jak pisałem, co miesiąc jesteśmy surowców niezłotych pozbawiani, więc gromadzenie ich może być problematyczne - warto wybudować magazyn zasobów możliwie szybko i pamiętać o pierwszym dniu miesiąca. SI jest wzmocnione i radzi sobie zaskakująco dobrze, pomijając biały monolit.
~~~
Podsumowując "Choroba zwana informacją" to wielce dobra mapa w której mamy zróżnicowane pozycje startowe graczy, dopakowane SI, przepiękną stronę wizualną i pewne dodatkowe przesłanie. Finalną oceną będzie czyste 5.
Mapa została zaktualizowana poprawki obejmują:>
- 49,87-0 ___ Dostęp do opuszczonej kopalni dla gracza czerwonego.
- 99,101-1 ___ Przeniesienie wyjścia z białego monolitu jednokierunkowego
-47,60-0 ___ Usunięcie obiektu <
- 82,2-0 ___ Zmiana budowanych siedlisk w mieście z "tier": [ 1,2,3,4,7 ] na [1,2,7]
-78,52,0 ___ Usunięcie wyjścia z białego monolitu jednokierunkowego