Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Mapa jest możliwa do przejścia na najwyższym poziomie trudności każdym zamkiem, nawet Rycerzem, ale bardzo wiele zależy od szczęścia, bo strażnicy są generowani losowo. Ja niestety za pierwszym razem miałem pecha i grając Rycerzem przegrałem, ale gdybym się bardziej pospieszył, to z pewnością bym wygrał. Drugie podejście, tym razem zwycięskie, zrobiłem Barbarzyńcą. Mapę ukończyłem z wynikiem 225 i rangą Smok:
https://i.imgur.com/QlZVzZp.png (Buźki się robi znakami < i >, są jeszcze inne znaki specjalne jak miecz)
Kluczem do sukcesu na najwyższym poziomie trudności jest ogromny pośpiech. Należy jak najszybciej zebrać jak najwięcej złota, zdobyć Tabor, zbudować i zrekrutować co się da i od razu ruszyć podbić sąsiada. Jest to trudne, ale wykonalne. A dopiero z dwoma zamkami możemy nieco spowolnić i spokojniej rozwinąć bohaterów oraz się porządniej rozbudować.
Wiele map z oryginalnej kampanii było zaprojektowane na zasadzie: każdy zaczyna w innym rogu, więc projekt tej mapy może u niektórych budzić sentyment. Miasta startowe nie mają dostępu do stoczni, więc o atak z morza nie ma się raczej co martwić. Do tytułowego oka można się również dostać po prostu Bramą międzywymiarową, a w środku znajduje się jedyny na mapie obelisk. Ja sobie poradziłem bez niego.