Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
@Czternasty
Co ja pisałem o kopalniach przy recenzji "Granicy"??? Pisałem, żebyś przemyślał sobie rozstawienie kopalni i dostępu do zasobów! Więc jakim cudem niebieski ma koło siebie trzy tartaki i jedną kopalnię rudy (jeszcze dalej oddaloną niż tartaki)?
Włączyłem sobie rampart i przy takim układzie grać się nim nie da / nie opłaca!
Reszta recenzji po przejściu mapy ;)
Wrzuciłem po prostu hurtem to co znalazłem. Mapki poprawię ;)
No więc dotarłem do końca i teraz tak... poza w/w potrzebą rozważenia dostępu do zasobów/kopalni, to zwracam uwagę jeszcze na:
- małą ilość artefaktów (mapę ukończyłem mając dwa słabiutkie artefakty)
- zbyt prostą budowę, niebieski i czerwony to mają najfajniej, bo muszą tylko iść w jedną stronę (niebieski przeciwnie, a czerwony zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i są bezpieczni, bo nikt im nie przejdzie koło nosa i nie zaatakuje zamku z drugiej strony
- w/w sprawia, że można olać boczne ścieżki (których jest jak widać za mało) i walić prosto na wroga, który nie jest specjalnie za silny
- robisz mapy w AB (zacznij je robić w SoD!!), co sprawia że na mapie wyskakiwały mi takie artefakty jak naszyjnik nawigatora, kompletnie zbędny na mapie bez wody (!!)
(SoD pozwala na większą zabawę w blokowanie artefaktów/zaklęć/umiejętności)
- trawa... no ale to już chyba wiesz z poprzedniej mapy, którą recenzowałem, że wypadało by pobawić się z innymi terenami i ozdóbkami ;)
Wstawiam 3 na zachętę, ale liczę że weźmiesz sobie moje słowa do siebie i się z następnymi mapami podciągniesz ;D bo inaczej oceny będą pikowały w dół
Pozdrawiam