Warcraft: War in the North
Szczegóły
- Autor
- Buffalobill
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 1726 razy
- Pobrano
- 1474 razy
- Średnia ocena
- 3.0000000000000000
Wojna o Northrend trwa, a wśród jej chaosu przebudził się Król Lisz. Twoim zadaniem jest teraz nie tylko podbicie wszystkich północnych ziem, ale także stawienie czoła Arthasowi na Koronie Lodu, zanim będzie za późno.
Klasyczny scenariusz FFA na 4 graczy w świecie Warcrafta. Rozgrywka toczy się na kontynencie Northrend wzorowanym na mapie znanej z World of Warcraft. Szybko okaże się, że to nie inni gracze są głównym przeciwnikiem, a wojska Plagi (sterowanej przez dodatkowego gracza SI) wylewające się powoli z Icecrown. Aby je powstrzymać, będziesz musiał pokonać ich przywódcę Kel'Thuzada, a w końcowej fazie rozgrywki ostatecznie zebrać siły i przebić się do Icecrown Citadel, gdzie przebywa Król Lisz. Pojedynek z Arthasem na pewno nie będzie należał do łatwych.
Lokacje startowe:
Czerwony - Valiance Keep/Borean Tundra
Niebieski - Utgarde Keep/Howling Fjord
Brązowy - Gundrak/Zul'Drak
Zielony - Ulduar/Storm Peaks
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Tutaj widać jak trudno stworzyć coś dobrego na podstawie bardzo dobrej mapy.
Uwagi dla autora:
- łatwo zablokować fioletowego zajmując Wintergrasp, a później Dalaran
- byłoby lepiej zlikwidować podziemia, bo praktycznie ich nie ma
- słabo zagospodarowana woda
- do czego miały służyć bramy misji, bez misji?
Poziom trudności to raczej wysoki, a niemożliwy. Ukończyłem grę niecałe dwa miesiące.