Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Przyjemna mapa na krótką rozgrywkę. Oprócz tytułu z dziełem H. Sienkiewicza nic jej nie łączy. Każdy z graczy rozpoczyna na swojej połówce poziomu. Ma do dyspozycji podstawowe kopalnie i siedlisko 2 lvl. Oprócz tego źródło jednego z czterech zasobów zaawansowanych - każdy inne. Sporo jest obiektów wzmacniających, zasobów i skrzyń. W strefie znajdują się też chatki misji, w których można otrzymać nowe morskie przedmioty - również każdy z graczy inny. No i obelisk.
Są dwie drogi do pokonania przeciwnika. Można to zrobić konwencjonalnie, ale trzeba się zmierzyć ze stworami 6 lvl, albo skorzystać z portali. Ta druga droga jest słabiej pilnowana, a także daje dostęp do stoczni co umożliwia ekspansję morską niezbędną do pokonania wrogów na drugim poziomie mapy, jak i zyskanie sporo zasobów.
Od strony wizualnej mapa wygląda dobrze, obydwie jej części. Autor umiejętnie wykorzystał możliwości nowych terenów. Strefy wydają się być zbalansowane, aczkolwiek niebieski dysponuje Laboratorium czarnoksiężnika, więc jeśli okaże się, że w jego strefie nie ma potrzebnego zasobu to może go sobie wytworzyć pożądaną ilość. Budynek jest jednak dobrze strzeżony, więc nie jest to istotny mankament. Jako taki określiłbym brak oczyszczenia mapy z najsłabszych artefaktów, umiejętności i nawet bohaterów. Sprawiło to, że w mojej strefie znalazłem wszystkie obiekty zwiększające Sokole oko - zacząłem się zastanawiać, czy to nie było potrzebne do jakiejś misji. Nie było. Finalnie oceną zostanie mocne 4.